2012-07-11, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SebbeStaxx
Du är enligt mig WT om du röstar V,MP,S
och...
Kör en Volvo eller SAAB
Handlar på HM
Jobbar som undersköterska eller diverse hamburgerkedjor

Enligt dig så är per automatik sådär 70-80 % av vår befolkning WT alltså? Jag menar, Volvo är Sveriges mest sålda bil, cirka 50 % av befolkningen (+/- 5 %) röstar vänster och Stefan Persson har ju inte blivit rik på osålda kläder.

Synd att jag faller på Volvon jag kör, inget av det andra stämde ju... (Jag betalade cirka 750 000 för min Volvo XC90 förresten, vad kör du för bil?)
Citera
2012-07-11, 00:30
Medlem
Sägs det något positivt om Hitler, då är det självklart "jävla rasse jävel"
Någon som nämner orden svart,jude,sd,Hitler, då är det självklart "jävla rasse jävel"
Trashet är också säker på att rasism är hat mot främmande raser.
Citera
2012-07-11, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorDavard
Sägs det något positivt om Hitler, då är det självklart "jävla rasse jävel"
Någon som nämner orden svart,jude,sd,Hitler, då är det självklart "jävla rasse jävel"
Trashet är också säker på att rasism är hat mot främmande raser.
Förlåt mig, men vad har Hitler med WT att göra?

(När vi ändå är utanför ämnet till viss del: Hitler hade en klar talang för logistik och organisation, men det hamnar liksom i skuggan av att han gasade ihjäl 6 miljoner människor).

Brukar inte WT vara just den typen av person som bor i någon avkrok, till exempel Skövde, och hatar alla "blattar" även fastän han inte sett någon med utländsk härkomst annat än på bild?
Citera
2012-07-11, 04:01
Medlem
... du inte bor i Stockholm.
Citera
2012-07-11, 04:02
Medlem
Puffds avatar
- Du kallas "Davve"
- Du går på tjack
- Du håller på AIK
Citera
2012-07-11, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyberdealer
Brukar inte WT vara just den typen av person som bor i någon avkrok, till exempel Skövde, och hatar alla "blattar" även fastän han inte sett någon med utländsk härkomst annat än på bild?

Sådana personer existerar ej. Det finns "blattar" i varenda avkrok numer.
Citera
2012-07-11, 05:00
Medlem
Nej nej nej, förhelvete gubbar och kärringar!

WT är man om man :
Går på socialbidrag
Aldrig haft ett jobb
Drogberoende
Inga större intressen bortsett från möjligen ett hockey eller fotbollslag (som den gillar så mycket att den är villig att slå folk på käften om någon skulle ha fräckheten att hålla på ett annat lag)
Tycker att supa sig full och få till ett litet slagsmål på helgen är höjden av underhållning

vafan, WT för att man kör volvo och röstar på socialdemokraterna? Knappast ni.
Uttrycket är väldigt missförstått uppenbarligen! Att ha lite dålig klädstil, Köra rostig 17 år gammal volvo och rösta på Socialdemokraterna utan att egentligen följe med och analysera dess åsikter och liknande är inte WT, Det är lågstatus men inte så illa som som att vara WT.
Senast redigerad av SalomonAugust 2012-07-11 kl. 05:07.
Citera
2012-07-11, 05:49
Medlem
BizarreReverends avatar
WT är ett söndertjatat ämne. Dom finns och tacka fan för det ibland. Jämfört med dessa s.k Babbar och alternativt folk,som är så pass annorlunda och bättre än vanliga "Svenskar", jag kan i jämförelse med dem,uppskatta ett och annat ointelligent samtal med en vanlig bonnlurk ibland

P.S WT gillar Eminem
Citera
2012-07-11, 05:57
Medlem
L-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalomonAugust
Nej nej nej, förhelvete gubbar och kärringar!
Att ha lite dålig klädstil, Köra rostig 17 år gammal volvo och rösta på Socialdemokraterna utan att egentligen följe med och analysera dess åsikter och liknande är inte WT, Det är lågstatus men inte så illa som som att vara WT.

Jag tycker att det är väldigt white trash.
Citera
2012-07-11, 06:04
Medlem
Skunkrumpas avatar
Är inte Ullared ändå något av ett enormt mecka för WT-folket? Kliver man in där så sjunker ens status genast ned till samhällets bottenskick.
Citera
2012-07-11, 06:15
Medlem
Du vet att du är WT när...

... WT-bilen ar full av skrap pa saten och golv. Innan man skall hoppa in far att fa skjuts borjar man flytta pa den varsta skiten, da WT-bilagaren sager "ahhh, skit i det, bara satt dig!". Sa dar far man sitta bland gamla ciggpaket och McD papper...
Citera
2012-07-11, 06:16
Medlem
L-s avatar
Du vet att du är WT när du skriver på flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in