2010-11-17, 19:09
Medlem
Bukizs avatar
Som ni ser har jag ett stort problem hahaha.
Det är ju skönare att köra utan vanliga kalsonger men då måste man byta varje dag.

Långkalsonger kostar ju det dubbla, och köpa lika många som man har vanliga kostar ju ett par tusen

/B
Citera
2010-11-17, 19:15
Medlem
mr.rand00ms avatar
Vad är problemet?
Citera
2010-11-17, 19:16
Medlem
BuzzBs avatar
Klart man kör med kalsonger under? Så kör man ju med ylle lånkisar för det blir inte lika ofräscht.
Citera
Medlem
McHarleyBandits avatar
Är du galen! det borde vara straffbart att bara ha långkallingar
Citera
Medlem
MartinStLouiss avatar
Du ska väl inte köra långkalsonger på sommarn' heller?
Citera
Bannlyst
Jag brukar stoppa en bomullstuss vid stjärtöppningen som skydd ,så kan man ha dom under längre tid.
Citera
2010-11-17, 19:17
Medlem
tunnsomlufts avatar
KALSONGER UNDER!
Det är ju ungefär som att inte ha kalsonger under trängingsshorts eftersom att de har inbyggd trosa eller nåt. blä
Citera
2010-11-17, 19:18
Medlem
Bukizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yvert
Jag brukar stoppa en bomullstuss vid stjärtöpnningen som skydd ,så kan man ha dom under längre tid.

den ska jag nog pröva lol
Citera
2010-11-17, 19:19
Medlem
Bukizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuzzB
Klart man kör med kalsonger under? Så kör man ju med ylle lånkisar för det blir inte lika ofräscht.

Om man köper bra kvalitet så behöver man inget under, men som sagt det blir dyrt Salmings kostar 400
Citera
2010-11-17, 19:19
Medlem
FakeIdentity.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yvert
Jag brukar stoppa en bomullstuss vid stjärtöppningen som skydd ,så kan man ha dom under längre tid.

Helt rätt!
Citera
2010-11-17, 19:23
Medlem
Napoleons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McHarleyBandit
Är du galen! det borde vara straffbart att bara ha långkallingar

Är du dum eller? Långkalsonger är jättebra, man slipper frysa och man kan välja mer fritt bland sin vanliga garderob på vintern. Man är inte tvungen att ha extra tjocka byxor bara för att det är 5 minus ute.

Själv har jag två par långkalsonger med matchande överdel till, kalsonger under långkalsongerna och överdelen direkt mot kroppen och så har man dem en dag och låter det andra paret vädra där hemma. Jätteskönt när man går ut på långa hundpromenader, och de syns ju inte ändå.
Citera
2010-11-17, 19:30
Medlem
Tycker det är givet att bära kalsonger under långkalsongerna. Skönare och håller värmen ännu bättre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in