2010-11-17, 15:26
Medlem
Tja! Jag kpte precis en Macbook pro i7 av min farsas polare och nr jag formaterar hrddisken med en piratkopierad Mac os X snow leopard s funkar det inte att anvnda hrddisken i min dator efter formateringen.

Jag har testat g in i felskert lge men det funkar inte heller.
Det kommer bara upp en vit skrm med pplet i mitten. Sen hnder det inget mer. Hrddisken gr att koppla till min polares gamla Macbook och dr funkar den som vanligt och jag kan ha hans hrddisk i min dator... skuumt, Ngon som kan hjlpa till?
Citera
2010-11-17, 16:04
Medlem
Sllones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mehlq
Tja! Jag kpte precis en Macbook pro i7 av min farsas polare och nr jag formaterar hrddisken med en piratkopierad Mac os X snow leopard s funkar det inte att anvnda hrddisken i min dator efter formateringen.

Jag har testat g in i felskert lge men det funkar inte heller.
Det kommer bara upp en vit skrm med pplet i mitten. Sen hnder det inget mer. Hrddisken gr att koppla till min polares gamla Macbook och dr funkar den som vanligt och jag kan ha hans hrddisk i min dator... skuumt, Ngon som kan hjlpa till?

Hahaha, vem piratkopierar OS X nr de bara kostar en 300 spnn?
Gick frn Leopard till Snow Leopard fr 99kr
Folk r s snla nufrtiden..

Din lsning r vl ganska enkel, skaffa ny hrddisk.
Citera
2010-11-17, 20:18
Medlem
Hade ingen aning om att det va s billigt... tack fr upplysningen. Och skriv inte dina inlgg som att du r smartast i vrlden, HAHAHAH.....idiot
Citera
2010-11-18, 00:38
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Provat att formatera om en gng till? Lter ju skumt om det funkar p en dator och inte en annan.
Citera
2010-11-18, 06:50
Medlem
Rassas avatar
Jag gissar att du har lyckats installera en Snow Leopard som inte funkar till en MacBook Pro i7. Kp en ny Snow Leopard-skiva eller nnu bttre, f tag i originalskivorna till datorn. Tvivlar p att det r nt fel p hrddisken.
Citera
2010-11-18, 07:18
Medlem
andropas avatar
ladda hem en annan version frn interntsen och testa igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in