2010-11-17, 00:30
Medlem
AegWyrs avatar
Anser att det är väldigt lågt att avbryta en relation via SMS, precis som jag anser att det är lågt att meddela dödsbud, olyckor, eller annat via SMS. I alla enkelhet tycker jag nog att allvarliga saker skall levereras ansikte emot ansikte, eller inte alls. Vid undantag beroende på avstånd och dylikt kan telefonsamtal godtas.

Jag har aldrig i mitt liv varit med om att bli lämnad via SMS tidigare. Men i nuvarande relation gör min partner slut några gånger i veckan (Och har gjort i 1.5 år) via SMS, MSN, mail med mera. Ibland blir jag dumpad via telefon med, men det tycker jag är mindre lågt även om det är lägre än face-to-face.
Citera
2010-11-17, 00:34
Medlem
orkaskaffanicks avatar
Se det från den ljusa sidan. En tjej som gör slut över SMS är så jävla pantad att hon faktiskt gjorde dig en tjänst. Ålder på henne? Längd på er relation? Misstänker ganska låga värden på båda parametrarna.
Citera
2010-11-17, 00:46
Medlem
nebelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orkaskaffanick
Se det från den ljusa sidan. En tjej som gör slut över SMS är så jävla pantad att hon faktiskt gjorde dig en tjänst. Ålder på henne? Längd på er relation? Misstänker ganska låga värden på båda parametrarna.

Ett lågt värde...2½ månad förhållande och hon 36 bast
Citera
2010-11-17, 00:47
Medlem
pure.mornings avatar
Tycker det är helt fel, distansförhållande eller ej.
Har man inte ballsen att göra slut öga mot öga ska man fan skita i det imo, eller ta det när man ses.
Något som är ännu värre är att bli dumpad via msn, hänt mig en gång, tyckte det var så jävla lågt.
Citera
2010-11-17, 01:30
Medlem
nebelns avatar
Jag blev helt paff och förundrad när jag fick smset, inte just för att hon ville bryta utan för att det just kom som sms...vilket jävla lowlife-trailertrash beteende...så började hon "dolkstöta mig i ryggen" om att jag inte skulle snöa in mig på detaljer och bara släppa det.(bara för att jag har berättat för henne att jag har lätt för att se detaljer och mister lite då av helheten). Som att hon rättfärdigar sina skitbeteenden...lågvattenmärke i högsta grad!!
Citera
2010-11-17, 01:31
Medlem
Zycombs avatar
Ruskigt respektlöst och lågt, men det fungerar bra!
Citera
2010-11-17, 01:46
Medlem
nebelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zycomb
Ruskigt respektlöst och lågt, men det fungerar bra!

Hon har aldrig någonsin lärt sig vad respekt innebär, på sin höjd endast lärt sig vad ordet betyder som i mångt och mycket med hennes grundläggande beteenden.
Citera
2010-11-17, 01:48
Medlem
Späks avatar
Nej, det är fan långt ifrån OK, hon kan ta sig där solen aldrig skiner.

I den här tråden så diskuterades ämnet flitigt.
Citera
2010-11-17, 01:53
Medlem
RedBraindamages avatar
Om jag någonsin gör slut så kommer det vara via sms. Har alldeles för dåliga erfarenheter av att prata på telefon.
Citera
2010-11-17, 02:06
Medlem
RedBraindamages avatar
Som att killen gråter, jag blev jätterädd och mådde dåligt.
Citera
2010-11-17, 02:53
Medlem
Mandi74s avatar
Extremt lågt och fegt, men har som tur är aldrig varit med om det och har heller aldrig gjort det.
Citera
2010-11-17, 02:57
Moderator
NewDeers avatar
Klart man inte gör slut på sms! I ett distansförhållande kan det vara ok med ett telefonsamtal - bara fittigt att träffas för att säga "vi måste prata" när den andre tror att man kommer för att umgås. Men SMS är aldrig ok. Det är fegare än fegast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in