2010-11-16, 18:55
Medlem
Hejsan när jag bodde i England så åt jag alltid Doritos Heat Chili wave eller nåt. sjukt goda, jag har letat på Coop, ica (maxi) Citygross etc etc, Coop har någon smak en blå påse i form med nåt "America" men jag letar efter

Doritos Heat chili wave

beställde 1.6 KG ifrån england allt gick på 45 Pound (495:-)

ge mit tips om vart dom kan finnas. bor i Helsingborg.

Tack!
Citera
2010-11-16, 19:05
Medlem
Dotss avatar
Finns på Coop i Kalmar.
/Dots
Citera
2010-11-16, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dots
Finns på Coop i Kalmar.
/Dots

är det
Doritos Heat Chili wave?

bild:
http://1.bp.blogspot.com/_9VGZjBQHr0s/R8AgXLtWvGI/AAAAAAAAAts/S-mT1ttY_l4/s400/c67666ed539f1c6be73234e21c15bc88.jpg
Citera
2010-11-16, 21:53
Medlem
Tjippmunks avatar
minns jag inte fel så har jag sett det på netto
Citera
2010-11-17, 20:45
Medlem
Mr.Chis avatar
Jag tror att jag har sett dem på maxi, dom har ju tagit in en del olika doritos och även lays.
Citera
2010-11-17, 23:52
Medlem
wwthrees avatar
Kolla Citygross.
Citera
2010-11-18, 00:00
Medlem
Om du är i Malmö någon gång - ta valfri buss till Gustaf Adolfs Torg, gå mot Triangeln till Södertull, ta vänster innan bron så har du The American Store, tar max 3 minuter- (tror namnet är så men jag kan också ha helt fel) där sålde de tidigare alla möjliga varianter av Doritos och gör det säkert fortfarande då de endast har smakrika produkter från Amerikat.
Citera
2010-11-18, 21:43
Medlem
HjBoYs avatar
dessa har man ju sett överallt nästan ju iaf i Jkpg
Citera
2011-08-18, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scotty88
Hejsan när jag bodde i England så åt jag alltid Doritos Heat Chili wave eller nåt. sjukt goda, jag har letat på Coop, ica (maxi) Citygross etc etc, Coop har någon smak en blå påse i form med nåt "America" men jag letar efter

Doritos Heat chili wave

beställde 1.6 KG ifrån england allt gick på 45 Pound (495:-)

ge mit tips om vart dom kan finnas. bor i Helsingborg.

Tack!

Är det inte doritos sweet chili pepper du menar? Svart påse. Finns på Ica, den och doritos nacho cheese. Finns även på alla VI butiker!
Citera
2011-08-18, 13:13
Medlem
baraSMOFFs avatar
Finns i alla ICA-maxi butiker här runtom Halmstadtrakterna.

Tror det finns två eller tre olika smaker.
Citera
2011-08-19, 22:42
Medlem
Continental Ops avatar
jahaja på min maxibutik har de bara nacho cheese

jag vill ha chili heatwave eller nån riktigt stark och sen vill jag ha Lays och sen vill jag att de ska ta normala priser för dem som de gör i amerika, det är verkligen ett mysterium hur jävla dumma folk är i sverige som hellre trycker i sig 300 gram äckliga okryddade chips istället för 200 gram välkryddade chips
Citera
2011-08-20, 10:29
Medlem
Är Chilli Heatwave samma som den Sweet Chili som säljs här i Sverige?

Jag saknar den tiden då Gray's importerade "äkta" usa-tillverkade Doritos till Sverige, då kunde man enkelt få tag på fler smaker än de europatillverkade som idag finns i nästan alla butiker. Jag brukade tex köpa Spicier Nacho, klart trevligare än den vanliga mesiga Nacho Cheese.

Här är det amerikanska sortimentet: http://www.fritolay.com/our-snacks/doritos.html

Dessutom tyckte jag att de amerikanska Doritoschipsen höll högre kvalitet, men det kan vara mitt minne som spelar mig ett spratt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in