• 5
  • 6
2010-11-14, 18:54
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maranatha
Jörgen Jönsson är den fulaste hockeyspelaren som någonsin andats så Sverige har inte mycket att säga till om på den här punkten!

Jörgen Jönsson är inte svensk, han är skåning
2010-11-14, 18:54
Medlem
steffeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Archibald10
Man kan ju fråga sig varför Mårts tar med så många orutinerade spelare till samma turnering. Jag kan förstå om man tar med 2-3 stycken till varje turnering. Men 7 st är ju nästan halva laget. lite för många i min smak.

Det är väl i träningsturneringar man ska testa lite spelare?
2010-11-14, 18:56
Medlem
Boglas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Helvete!
Aja finnarna måste ändå göra 2 mål till för att vinna turneringen, lycka till med det...
Älskar sånt här.
2010-11-14, 18:58
Medlem
rZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grabbag
Vill inte se Melin, Thörnberg eller Petrasek i landslaget mer. Dom har inte gjort ett skit denna turneringen, dessutom tar Petrasek hem priset som turneringens sämsta spelare.
Håller med. Petrasek är så jävla överskattad. Det enda han har är skottet, annars är han långsam, oteknisk och slarvig. Han borde bara spela i PP. Thörnberg är egentligen en medelmåtta vars karriär lever på Davidsson och Voutilainen. I en sämre femma hade han varit fullständigt anonym. Melin, vad har han gjort för att förtjäna en plats i landslaget? För att inte tala om Bång och Brodin herregud.
2010-11-14, 19:02
Medlem
rZ//

Du är efterlyst på AIKs forum på svenska fans med dina tankvärda och alltid klockrena alster. Vart har du tagit vägen?
2010-11-14, 19:02
Bannlyst
Haha, så fruktansvärt roligt att många börjar hacka på Finland på grund av detta!

It doesnt change the score bitches. Ta en förlust era patetiska nollor, haha....
2010-11-14, 19:03
Medlem
Finlandssvenskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pocahontas vän
Deras fulhet är jämställd med att kasta in myt i ringen; alltså det förstör matchen lika mycket.

Grattis till att du tycker att utseendet på hejarklacken är en viktig del i ishockey!

Och grattis till Finland! Såg nte mer än tredje perioden så jag ska inte uttala mig om själva matchen. Men Finland är bäst
2010-11-14, 19:05
Moderator
Gromguttens avatar
Vidare diskussioner i EHT-tråden.

/mod
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem