Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-13, 01:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av steelglove
Kom så långt men sen förstår jag inte mera.. e inte så bra på datorer
No shit

Om det är något särskilt program du vill använda så döp om det till scr istället för exe
Citera
2010-11-13, 01:36
Medlem
Citat:
Kom så långt men sen förstår jag inte mera.. e inte så bra på datorer
Då får du ju upp en lista med massa filändelser, typ .386, .3gp osv. Associeras dessa filändelser med samma program? (i ditt fall då Paint) Eller finns det flera olika program?
Citera
2010-11-13, 01:37
Medlem
JagVanns avatar
Gå till IT snubben på skolan på måndag, han kan om bippa datorn så den blev som när du fick den.

Kopiera allt i mina dokument till extern hårddisk eller annan partion samt spara dina save files från spelen du vill använda.
Citera
2010-11-13, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagVann
Gå till IT snubben på skolan på måndag, han kan om bippa datorn så den blev som när du fick den.

Kopiera allt i mina dokument till extern hårddisk eller annan partion samt spara dina save files från spelen du vill använda.
Tråkig lösning, mycket roligare att göra det själv och lära sig nåt på kuppen Dessutom kan man ju nästan känna sig lite stolt.

Men självklart är det en utväg.
Citera
2010-11-13, 01:50
Medlem
steelgloves avatar
Nu känner jag mig väldigt stolt! styvfarsan gjorde något roligt trix med datorn och pang så fungerar allt som det ska igen så jag klagar inte tack till er som försökte hjälpa men jag va tydligen för efterbliven
Citera
2010-11-13, 02:15
Medlem
JagVanns avatar
Snälla, säg vad han gjorde!
Citera
2010-11-13, 08:31
Medlem
Citat:
Nu känner jag mig väldigt stolt! styvfarsan gjorde något roligt trix med datorn och pang så fungerar allt som det ska igen så jag klagar inte tack till er som försökte hjälpa men jag va tydligen för efterbliven
Ja, förklara gärna så att om någon råkar ut för samma sak enkelt kan hitta lösningen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in