Citat:
Ursprungligen postat av Cliff-Jesus
Det är mycket som kan ställa till det och stress är inte säkert vi upplever till den dag vi får en panikattack eller annat jobbigt. En naprapat kan göra underverk, hade själv sjuka låsningar som till slut gjorde sig påmind med en smärta i bakhuvudet, spänningshuvudverk och yrsel. Stress var självklart en bidragande osak till detta då man (jag) ofrivilligt spänner nacken.
Men om du är orolig för det kan vara något allvarligt så åker du in, det kommer kännas bättre än att sitta hemma och oroa sig.
Ja stress är något jag inte gillar. För två veckor tog jag Ekg för att jag har haft ont i bröstet till och från i månader, inte ett fel var det. Och där har vi nog ytterligare ett bevis på min oro och rädsla.
Något jag kan tillägga är att för ca 2 månader sen fick jag någon form av panikattack som du nämner. Det var när jag skulle sova och jag kände hur benen skakade, sen var jag spänd i hela kroppen och var så spänd att jag hade det lite svårare att prata. Det kanske inte har något att göra med det här, men jag tyckte att det var värt att nämna.