2010-11-12, 21:49
Medlem
snefyllas avatar
Har googlat runt en del och varit inne på deras hemsida som för övrigt verkar jävligt övergiven.

Kommer dom släppa något nytt? Tror ni att dom kommer till Sverige för att spela i sommar?
Upptäckte inte bandet förens typ i sommras och hade ingen aning om att dom spelade här i svea då, jag måste se dom live minst en gång. Vad tror ni?
Citera
2010-11-12, 21:53
Medlem
slowmedowns avatar
De lär ju inte besöka Sverige i första taget och om de bokar in en spelning kommer de ändå inte komma. been there done that Pete Doherty gillar inte Sverige allt för mycket. Han tycker väl att han inte blivit "rätt" behandlad här. LOL
Citera
2010-11-12, 21:58
Medlem
avgns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slowmedown
De lär ju inte besöka Sverige i första taget och om de bokar in en spelning kommer de ändå inte komma. been there done that Pete Doherty gillar inte Sverige allt för mycket. Han tycker väl att han inte blivit "rätt" behandlad här. LOL
Jo fan han gillar faktiskt Sverige http://www.youtube.com/watch?v=mEOICfDFmMA
Hans pundande har ju gått rätt å hårt på hans karriär och det är otroligt att han inte tagit överdos än.
Hans glorydays är slut om han inte återförenas med The libertines och slutar knarka så jävla mycket.
Citera
2010-11-12, 22:00
Medlem
de har väl splittat har jag för mig, så det nya albumet som skulle släppts "i höst" blir det nog inte mycket av..
Citera
2010-11-12, 23:51
Medlem
imseriouslyyouguyss avatar
Splittrats har de inte, däremot har de ju bytt ut trummisen. The Libs återförenades ju för två festivalspelningar nu i somras. Kanske gjorde det att Babyshambles lades på is temporärt.
Ska Babyshambles släppa sin tredje skiva nån gång? Kommer Libs att spela in nytt material och åka på turné? Tror inte det finns något som vet förutom bandmedlemmarna själva... Men som vanligt med dessa gossar kommer (förhoppningsvis goda) nyheter trilla ned från himmelen förr eller senare.
Citera
2010-11-13, 00:13
Medlem
SourTimess avatar
Lyckades Babyshambles genomföra en turné i somras? Hade för mig att resten av killarna aldrig hittade Pete?
Citera
2010-11-13, 14:23
Medlem
Pillevickens avatar
Han spelade ju med Liberthines på Reading festival i sommras
Citera
2010-11-13, 14:32
Medlem
Peripheryys avatar
Spelade väl på någon festival i somras. har för mig att jag har läst det iaf.
Citera
2010-11-13, 15:31
Medlem
snefyllas avatar
Är inte säker men har inte babyshambles spelat här i Sverige varje sommar sen 07?
Är också rädd för att bandet snart inte finns kvar men måste fan se dom, om bandet skulle splittras någon gång var skulle man få reda på det i såna fall?
Citera
2010-11-13, 16:17
Medlem
whosgotthecracks avatar
För nästan exakt ett år sedan. Sa pete i en intervju att babyshambles skulle släppa ett nytt album 2010. I mars (eller va det april. Minns inte riktigt) Sa pete igen att skivan va i process. Dem hade runt 15 låtar klara. Nu skulle han bara skriva text till dem. På en spelning så körde dem ett par låtar live. Bla denna... http://www.youtube.com/watch?v=IymASNWR28o

Men sen hände ingenting. Det var tyst. Trummisen adam ficek hoppade av för att koncentrera sig på sitt band. Roses kings castle. och ersattes med supertramp trummisen.

Men jag har läst nånstans att dem kommer släppa nytt. Förmodlingen till våren skulle jag tro,
Citera
2010-11-15, 06:13
Medlem
snefyllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosgotthecrack
text

Ok! bra info.

Behöver ju knappast trummisen för att turnera igen Ser fram väldigt mycket till den "kommande" plattan
Citera
2010-11-16, 17:43
Medlem
whosgotthecracks avatar
Lite uppdaterad info.

Just nu är babyshambles i paris. och ikväll kör dem en akustisk spelning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in