Citat:
Ursprungligen postat av doejane
jag vet inte, men jag tror på den här killen. ringer man själv till polisen och erkänner allt så gör det att jag tror på honom i övrigt också
Du skulle bli förvånad över vad som erkänns direkt hör jag. Säger inte någonting om någonting annat än möjligen att GM är trött och känner att det är kört.
Citat:
Ursprungligen postat av LifeCraft
Yes tragiskt!
jag tror hans "Ex och Mamma" vet bäst vem han är..
Mammor tror att de vet, men gör det inte. Fd partners hade aldrig varit partners om de inte sett något de drogs till. Betänk också att även dömda sexualsadister får nya partners "-Men mig älskar han, jag förstår honom och jag kan hjälpa honom, ingen har älskat honom på riktigt förut". Som närstående silar man rätt hårt för att hålla den bild man vill så intakt som möjligt. Viss skepsis alltså vad gäller närståendes utsagor.
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Jag citerade ett inlägg som handlade om Kannibal-Lennart Persson och hur man komma fram till att en person verkligen har ätit människokött, som verkar vara fallet vad gäller Helles GM om man nu ska gå efter media.
Vet inte mer om Helles fall än det som framkommit hittills.
Inlägget såg faktiskt ut som du visste att denna GM gjort så. Men ok, då vet vi alltså inte det ännu, som jag trodde (blir inte förvånad om det visar sig varit så).