2010-11-12, 02:45
Bannlyst
Mitt första inlägg. Äntligen!!

Har ett litet problem här.
Låg i sängen med tjejen sen lite mindre än ett år tillbaka och hade på animalplanet där dom visade en flodhäst som blev ihjälbiten.Jag tyckte det var sorgligt och grät en skvätt och pga att jag visade sådana känslor så blev tjejen omhändertagande.
Sedan bytte jag kanal där det visades en dokumentär och det första som visades var en död neger och jag började asgarva. Tjejen blev då tillbakadragande och väldigt sur.

Hur ska jag fixa det här????
Citera
2010-11-12, 02:46
Medlem
elleps avatar
Ditt första steg är att spotta på henne, då fokuserar hon på annat ett tag och du köper dig mer tid att tänka ut en långsiktigt hållbar lösning.
Citera
2010-11-12, 02:47
Medlem
Sessilays avatar
SKyll på chocken
Citera
2010-11-12, 02:49
Bannlyst
Sluta vara rasist och finn din empati.
Citera
2010-11-12, 02:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ellep
Ditt första steg är att spotta på henne, då fokuserar hon på annat ett tag och du köper dig mer tid att tänka ut en långsiktigt hållbar lösning.

En pseudolösning som mycket väl kan fungera.
Citera
2010-11-12, 02:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sessilay
SKyll på chocken

Jag blev inte chockad, jag tyckte det var kul.
Citera
2010-11-12, 02:54
Medlem
loveitorhateits avatar
Haha, ja du! Väldigt klurig sitts..

Du kanske kan skratta åt någon död vit människa? För att sedan påpeka att du är en sådan djurvänn
Senast redigerad av loveitorhateit 2010-11-12 kl. 03:18.
Citera
2010-11-12, 02:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Idealism
Jag blev inte chockad, jag tyckte det var kul.

"Hur ska jag fixa det här????"
Svar: Skyll på chocken alt. spotta
Citera
2010-11-12, 02:56
Medlem
pdngs avatar
Haha, älskar rubriken!

Är väl bara att säga att du hade så många känslor inom dig så att det blev nånslags motsatt grej att du garvade. Eller nåt.

Vafan, farlig grej att bli sur över.... inte.
Citera
2010-11-12, 02:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av loveitorhateit
Haha, ja du! Väldigt klurig sitts..
Off Topic: Men du verkar ha hittat dig fram till hur man skapar en tråd. Kan du inte guida mig
On Topic (igen): Du kanske kan skratta åt någon död vit människa? För att sedan påpeka att du är en sådan djurvänn

Men "problemet" är att jag verkligen tyckte det var roligt.
Citera
2010-11-12, 02:57
Medlem
_Monk_s avatar
seriöst, tjejen tyckte väl att du var gullig som vågade visa känslor *Host* fjant *host*.. sen garvade du åt negern som va död, då blev hon arg för att hon tkr att rasismen är jättefel, även om hon varje gång när hon går hem en sen kväll, är livrädd för att bli våldtagen och misshandlad/rånad av.. just det, Negrer!

jag, hade garvat åt båda, men skulle garvat mest om negern blivit ihjälbiten
Citera
2010-11-12, 03:04
Medlem
loveitorhateits avatar
Okej, men hur blev det med den lilla guiden som jag bad om? :P

Jag menade ju själfallet inte att du skulle mena det från botten av ditt hjärta. Utan du ville ju ta dig ur den sitts du sitter i, right? Då man inte kan komma på något rent och oskulldsfullt alternativ så ljuger man. dra en ramsa om att människor ( gräver sin egen grav, på något höger eller vänster, knarkare, kriminell osv. Självklart ska ju då denna vita döda man ha "grävt sin egen grav") medans djuren dör för att... bla bla lba.. Du förstår nog vart jag vill komma.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in