Hej!
Sitter nu på min bärbara Windows-dator och skriver detta. Det är så att jag satt och pillrade lite med Exposé och Spaces med min Mac Pro och från ingenstans råkade jag välja att Musknapp 201 (?) skulle vara inställd på att visa alla fönster (F9 standard). Fråga mig inte hur detta gick till, men jag lyckades klicka i det alternativet fast det inte var meningen. Så nu när jag klickar på vilken av mina 5 knappar på musen som helst så tar den fram/gömmer mina fönster istället! Jag kan alltså inte navigera med musen längre och vill ångra denna inställning (för att över huvud taget kunna använda datorn!). Frågan är hur jag gör detta. Jag får inte tangentbordet att vilja navigera runt, kanske p.g.a. att markören befinner sig i ett "sökfält" och den vill inte hoppa därifrån även när jag trycker på tab.
Jag kan alltså inte ångra inställningen, inte navigera mig fram till inställningar med tangentbordet (vad jag vet) och är verkligen i en död ände. Därför hör jag av mig till er!
Någon som har tips på hur jag ska göra? Det måste väl finnas något sätt att åtgärda detta då jag knappast kan vara den första som har lyckats med detta. Kan tillägga att jag tyvärr på något sätt lyckades stänga Exposé och Spaces-rutan och har nu Systeminställningar framför mig istället.
Tack så mycket på förhand!