2004-07-04, 15:27
Medlem
Bingolikets avatar
Skulle själv tycka det vara lite pinsamt att hala fram apparaten hos en kvinlig gynekolog.Förstår att vissa kvinnor upplever samma sak med en manlig.Har även hört att många manliga gynekologer blir impotenta av sitt yrke.Vad anser ni?
Citera
2004-07-04, 15:38
Medlem
andreas ns avatar
Varför skulle du gå till en gynekolog med "apparaten"? Jag antar att du menar att du är kille, då borde du väl gå till en urulog?
Citera
2004-07-04, 15:42
Medlem
Bingolikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreas n
Varför skulle du gå till en gynekolog med "apparaten"? Jag antar att du menar att du är kille, då borde du väl gå till en urulog?
Det visste jag inte.Tack för upplysningen
Citera
2004-07-04, 16:13
Medlem
StorMammas avatar
Jag har bäst erfarenhet av en manlig, de är mycket försiktigare är de 2 kvinnliga jag har haft nöjet att besöka.
Citera
2004-07-04, 17:25
Medlem
Ursas avatar
Det finns mest idioter av båda könen inom skrået. Enligt min erfarenhet (rätt stor eftersom jag hade cystor som tonåring) är majoriteten av alla gynekologer empatistörda, särskilt de som arbetar på akutmottagningar. Blev vittne till en horribel mottagning av en kvinna som förlorat sitt barn i sjätte månaden... *rys*
Citera
2004-07-04, 17:28
Medlem
Bingolikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ursa
Det finns mest idioter av båda könen inom skrået. Enligt min erfarenhet (rätt stor eftersom jag hade cystor som tonåring) är majoriteten av alla gynekologer empatistörda, särskilt de som arbetar på akutmottagningar. Blev vittne till en horribel mottagning av en kvinna som förlorat sitt barn i sjätte månaden... *rys*
Läste om en tjej som låg uppfläkt då en hel grupp blivande läkare fick vara med om undersökningen.Dessutom roade sig läkaren med att tvinga henne till orgasmer
Citera
2004-07-04, 17:32
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bingoliket
Läste om en tjej som låg uppfläkt då en hel grupp blivande läkare fick vara med om undersökningen.Dessutom roade sig läkaren med att tvinga henne till orgasmer

Du läste om det på novellforumet antar jag
Citera
2004-07-04, 17:37
Medlem
Bingolikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ursa
Du läste om det på novellforumet antar jag
Eller kanske jag drömde det?Nej det var en dagstidning.
Citera
2004-07-04, 18:14
Medlem
ÄlskaMigs avatar
for mig spelar det ingen som helst roll, har varit hops bade manliga och kvinnliga gynekologer. har heller aldrig haft nagra problem med gynundersokningar, lakare som lakare for mig.
Citera
2004-07-04, 18:20
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Den bästa gynekologen heter Titti Fitti...
Citera
2004-07-04, 18:20
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreas n
urulog

För att allas vårt Bingolik inte ska råka ut för pinsamheter, vill jag förtydliga: Han bör söka sig till en urolog, ingen annan.
Citera
2004-07-04, 18:21
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Den bästa gynekologen heter Titti Fitti...

Kom hit ska jag nypa dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in