2010-11-10, 19:41
Medlem
NephruruSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannywtf
Men vad i.. Hon verkar seriöst anta att ALLA som hänger på FB är deltagare i detta pedofil-drev. Vad baserar hon dessa påståenden runt? Stolpskott. Läs på innan du uttalar dig!

Jo säkert menar hon ALLA när hennes man ständigt besöker fb.
Men håller med om att det var ett förbannat jävla korkat utlåtande och att hon bör bli anmäld för detta och förlora sina rättigheter till att ens få skicka in "Dagens ris" i tidningar framöver!
Citera
2010-11-10, 19:50
Medlem
Sunners avatar
Stor humor att hon klagar på att samtliga användare på FB är SJUKARE ÄN DEN SJUKASTE PEDOFIL, samt klagar på att FB enbart handlar om hat, samtidigt så har hon skrivit såhär i sin krönika(tackar Firefly för den här):
Citat:
Ursprungligen postat av Malin Wollin
Jag vill också släpa ut kärringaset på parkeringen och erbjuda hennes mobbande tunga till skitiga navkapslar.
Man kunde ju tro att det var en SJUK PEDOFIL som hade gjort sig förtjänt av den behandlingen, men det var en kassörska i en butik. Hennes brott var att hon inte hade ork/tid att kallprata med en kund, eller rentav inte hörde kundens kallprat.

Vem är det egentligen som är mest hatisk?
Citera
2010-11-10, 19:50
Medlem
sydhs avatar
Hastigare artikel får man ju leta efter...idiot.
Citera
2010-11-10, 19:53
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huiop
Om det är PK att dra alla över en kam så är Flashback den absolut mest PK-indränkta platsen i Sverige.

Vad jag syftade med PK i det fallet är att det är PK att inom den etablerade mediasfären framställa Flashback som något negativt.
Kanske inte framgick riktigt tydligt i inlägget, men det var alltså det jag menade.
Citera
2010-11-10, 19:54
Medlem
Ratis avatar
Det fanns en tid då Aftonbladet inte tog 50% av sina artiklar från Flashback.
Citera
2010-11-10, 20:00
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Det fanns en tid då Aftonbladet inte tog 50% av sina artiklar från Flashback.

Och resterande 50% från perezhilton?

//Crimson
Citera
2010-11-10, 20:08
Medlem
Manstankss avatar
Skickade ett mail jag med, blir förbannad på sån här smutskastning och sånt här skräp.

Citera
2010-11-10, 20:09
Medlem
avations avatar
Aftonbladet blir värre och värre och det känns som att många börjar störa sig mer och mer på dem. Borde inte flashback kunna organisera ihop något för att få dom att bättra sig och ändra sin bild av flashback?
Citera
2010-11-10, 20:12
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8D8
"Min åsikt om flashback har jag rätt till och vid den står jag fast." - skrev hon till mig.
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Mja det stämmer ju så klart, men det vore skönt om hon iallafall kunde gå med på att hennes åsikt är retarderad.
Ja, fast alltså, den stämmer ju inte. Inte alls. Det där är ingen åsikt. En åsikt är att tycka att Flashback är dåligt eller att Flashback borde byta bakgrund till grönt.

Det där är ett påstående. Jag kan t ex inte säga att Flashback är schackrutigt i bakgrunden och sen försvara det med att det är min åsikt.

Tills jag fått ett bevis på att hon har rätt anser jag att hon har fel.
Citera
2010-11-10, 20:14
Medlem
Drumsticks avatar
Vi alla här på flashback är ju sjuka äckliga pedofiler !
Citera
2010-11-10, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BacONbacOFF
Förstod inte heller hoppas i artikeln(?), men tydligen så är det ok att dra 460656 människor över en kam.

Är väl inget nytt, dom har redan gjort det med SD
Citera
2010-11-10, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Hon går under pseudonymen "Fotbollsfrun" ser jag.
Fru till vilket fotbolls spelare..?
Dulee Johnson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in