• 5
  • 6
2010-11-12, 18:06
Medlem
Eisbrechers avatar
Inget illa menat, men vilken urbota ljlig diskussion.
Roidgym? Allvarligt talat? Jag insg just varfr jag hllt mig borta frn FB ett bra tag...

Let's face it - ett "roidgym" r, i lagens mening, lika olagligt som att ppna ett "kokainhak."
Sedan br man ju frga sig vad gott det skulle det gra? Nej, vet ni vad. Hj nivn, grabbar.
Hj nivn...
Citera
2010-11-15, 21:13
Medlem
thatswhyimbigs avatar
jag hade tanken att ppna ett "snt" gym ett tag.. men mera att jag inte skulle slppa in polisen frens dom slog in drren. dock skulle dom st utanfr och plocka alla som kom ut drifrn om dom visste att alla dopade sig. . . bst r ju att trna p fretagsgym fr dom kan inte g med i rf. tex SATS.
Citera
2013-10-31, 20:44
Medlem
No.Pain.No.Gains avatar
Tyvrr TS, iden finns redan. Det kallas fr kllargym.

Sedan gr det att dopa sig p de flesta gym om man inte bor i ngon av de strre stderna. I min lilla ort har det inte varit dopingkontroll p 10 r, och d har vi ett F&S. Sedan trnar jag p en strre ort (50k inv) och dr har det inte varit dopingkontroll p 2,5 r. ven det r ett F&S.
Citera
2013-10-31, 22:35
Medlem
Har inte alla stder flera gym som r s.k. "roid gym"? Jag vet sjlv ngra gym dr det preppas fr fullt (som r knda fr det dvs).

Mvh
Citera
2013-10-31, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
Har inte alla stder flera gym som r s.k. "roid gym"? Jag vet sjlv ngra gym dr det preppas fr fullt (som r knda fr det dvs).

Mvh
Ngot i Sollentuna kanske?
Citera
2013-11-01, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mooneymaan
Ngot i Sollentuna kanske?

Tyvrr ej...
Citera
2013-11-01, 02:12
Medlem
BigLuciphers avatar
Bra id!
Ett sllan bemannat med kortlsare s inte poliser kan komma in, och flera utgngar ifall de skulle bestmma sig fr att campa utanfr - jag hade ltt betalat nn hundring extra fr det!

Sen kan det ju vara allmnt knt utan att man skyltar med det, som nt stolpskott hr ovan trodde.
Citera
2013-11-09, 23:15
Medlem
civilpolisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigLucipher
Bra id!
Ett sllan bemannat med kortlsare s inte poliser kan komma in, och flera utgngar ifall de skulle bestmma sig fr att campa utanfr - jag hade ltt betalat nn hundring extra fr det!

Sen kan det ju vara allmnt knt utan att man skyltar med det, som nt stolpskott hr ovan trodde.

jaha hur tnker du nu? Om det har kommit till allmnhetens knnedom s r det ganska skyltat. Poliser mm. r ju en del av allmnheten s vad r meningen?

Det ska vara allmnt knt att folk p det gymmet begr brott och du tror att folk kommer g dit? haha Och att poliser kommer lta det vara hehe
Citera
2013-11-10, 12:54
Medlem
BigLuciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av civilpolisen
jaha hur tnker du nu? Om det har kommit till allmnhetens knnedom s r det ganska skyltat. Poliser mm. r ju en del av allmnheten s vad r meningen?

Det ska vara allmnt knt att folk p det gymmet begr brott och du tror att folk kommer g dit? haha Och att poliser kommer lta det vara hehe

Fan vad mnga stolpskott det finns p flashback

Sjlvklart inte allmnt knt av hela staden/byn som man bor i, pantskalle, men i rtt kretsar.
T.ex. som att HB r allmnt knt med det r nd f som knner till det - rtt kretsar.

Ditt nick stmmer skert, fr du resonerar som en gris.
Citera
2013-11-10, 14:30
Medlem
civilpolisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigLucipher
Fan vad mnga stolpskott det finns p flashback

Sjlvklart inte allmnt knt av hela staden/byn som man bor i, pantskalle, men i rtt kretsar.
T.ex. som att HB r allmnt knt med det r nd f som knner till det - rtt kretsar.

Ditt nick stmmer skert, fr du resonerar som en gris.

Nej ditt cp allmnt knt inkluderar den breda allmnheten och inte bara en avgrnsad grupp. vilka sidor vi handlar p, vilka klubbar bgar trffas p, vilka sidor pedofiler surfar p, det r inte allmnt knt. Det r knt i den egna gruppen.

Ja s r det jag ska fnga hela flashback snart om du inte r snll
Citera
2013-11-11, 11:12
Medlem
cnbs avatar
I stockholm r det mnga sats gym som det trnas dopade mnniskor p hej villt. Speciellt p Odenplan och Medborgarplatsen.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in