2004-07-03, 15:14
Medlem
Letar efter en skiva, "Krishna Das-Live on Earth". Var kan denna inhandlas! Verkar omöjlig att få tag på
Citera
2004-07-03, 21:22
Medlem
http://www.vattumannen.se/product.asp?id=F7895
här finns den, men dyyrt.

kul att du gillar krishna das, och oz. trodde det var bara jag som hade den kombinationen.
Citera
2004-07-03, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormstunga
http://www.vattumannen.se/product.asp?id=F7895
här finns den, men dyyrt.

kul att du gillar krishna das, och oz. trodde det var bara jag som hade den kombinationen.

Hehe, då var vi två iaf!

Skall försöka dra hem från nätet men den är myyycket svårhittad, för mig iaf
Citera
2004-07-04, 16:21
Medlem
mm. krishna das överhuvudtaget är det lite svårt att få tag i.. men låtarna gör mödan värd. otroligt bra. testa dc++.
Citera
2004-07-04, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormstunga
mm. krishna das överhuvudtaget är det lite svårt att få tag i.. men låtarna gör mödan värd. otroligt bra. testa dc++.

testar
Citera
2014-05-23, 11:31
Medlem
FloydPs avatar
I 10 år har den här (den enda) tråden om Krishna Das slumrat bland de döda och bland demoner. Nu är det dags att väcka den till liv!

Det har hänt en hel del sedan 2004. Nu måste man inte söka sig till dc++ eller obskyra sidor som vattumannen.se för att höra hans musik, den finns på Spotify, Deezer, Soundcloud och Youtube och jag såg häromdan att hela hans diskografi finns på The Pirate Bay.

Så, är det fler som lyssnar på Krishna Das? Hur kom ni i kontakt med hans musik och vilka är era favoritlåtar?

Edit: Har man aldrig hört KD tidigare tycker jag Flow of Grace, Door of Faith och Pilgrim Heart är bra ställen att börja på.
Senast redigerad av FloydP 2014-05-23 kl. 11:35.
Citera
2015-01-06, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FloydP
I 10 år har den här (den enda) tråden om Krishna Das slumrat bland de döda och bland demoner. Nu är det dags att väcka den till liv!

Det har hänt en hel del sedan 2004. Nu måste man inte söka sig till dc++ eller obskyra sidor som vattumannen.se för att höra hans musik, den finns på Spotify, Deezer, Soundcloud och Youtube och jag såg häromdan att hela hans diskografi finns på The Pirate Bay.

Så, är det fler som lyssnar på Krishna Das? Hur kom ni i kontakt med hans musik och vilka är era favoritlåtar?

Edit: Har man aldrig hört KD tidigare tycker jag Flow of Grace, Door of Faith och Pilgrim Heart är bra ställen att börja på.
jag hörde han först på en meditations kurs i rättvik
Citera
2015-01-06, 20:21
Medlem
CXTs avatar
jag gillar om nama shivaya och baba hanuman! tror nog det är enda låtarna jag har hört. very divine och jävligt tungt och vackert och typ... ja jag vet inte men fint e det. älskar när han knarrar med rösten också. Hanuman!
Senast redigerad av CXT 2015-01-06 kl. 20:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in