Byggde en fullstor kista till en haloweenfest för några år sen, den var ganska fin och jag lade ner mycket tid och pengar på den så jag ville inte slänga den. Fick stå i vardagsrummet tillsvidare, som sedan blev flera år. Min lillebror jobbade på godisleverantör och kom över med 45kg lösgodis en dag - kistan blev jättegodisskål. Kan säga att jag inte äter godis längre...
Kom på en sak till jag har som jag glömt bort, en ziplock med bark från en lian som växer i Amazonas som urinevånarna använder i religösa cermonier för en bryggd sk. Ayahuasca som sedan förtäres och ger kraftiga hallucinationer då det innehåller DMT, dimetyltryptamin.
Det har bara legat i mina lådor i kanske tre år och jag vet inte vad jag ska ha det till, men det är narkotikaklassat givetvis vilket jag aldrig direkt tänker på.
En kompis tyckte det vara ganska random att jag hade en kniv liggandes framför datorn och frågade om jag var på väg att ta självmord med kniven.
Sedan är det ju ganska speciellt i mitt sovrum 10kg socker, bränner inte hemma
en tv-bänk, ingen tv
två mattor
massa av datorfläktar
bild på en tjej med fyra fingrar
ej inkopplad keyboard
en strykbräda http://img502.imageshack.us/img502/5882/img0005x.jpg
Varför???
Jag har en spray man gör toan ren med i mitt rum..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!