• 1
  • 2
2010-11-09, 17:27
Medlem
JagJagJagJags avatar
Om ni kan nämna 10 eller åtminstone 5 av de fulaste språken ni känner till? Själv tycker jag:

Finska
Indiska
Ryska
Franska
Holländska
Danska
Arabiska
Nåt afrikanskt språk
Tyska

Förklara gärna varför!

Finska låter bara så fult. Ett av de värsta iallafall. Indiska låter bara roligt, man skrattar ju när man hör språket. Ryska låter så groteskt.. ganska fult också. Franska låter bögigt, plus fult som fan. Holländska låter som de spottar i varje mening, riktigt irriterande språk! Danska låter fult och roligt på samma gång. Som att de inte svalt gröten. Tyska får mig att tänka på Hitler.. låter otrevligt.
2010-11-09, 17:29
Medlem
Awesomes avatar
Testa och sök nästa gång innan du startar en ny tråd!
https://www.flashback.org/t214650
2010-11-09, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JagJagJagJag
Själv tycker jag:

Finska
Indiska
Ryska
Franska
Holländska
Danska
****Arabiska***
Nåt afrikanskt språk
Tyska

....
WTF?!?!?!?! Arabiska är ju den bästa språket någonsin! Är du invalid?, eller så har du någon slags CP-skada! Välj själv [finns inga andra alternativ].
2010-11-09, 17:33
Medlem
Jag har alltid avskytt finska, franska och italienska.
2010-11-09, 17:35
Medlem
JagJagJagJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awesome
Testa och sök nästa gång innan du startar en ny tråd!
https://www.flashback.org/t214650

Nämen förlåt så himla mycket

Citat:
Ursprungligen postat av yrgna
WTF?!?!?!?! Arabiska är ju den bästa språket någonsin! Är du invalid?, eller så har du någon slags CP-skada! Välj själv [finns inga andra alternativ].

Men lol.. Du är säkert Arab..
2010-11-09, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagJagJagJag
Om ni kan nämna 10 eller åtminstone 5 av de fulaste språken ni känner till? Själv tycker jag:

Finska
Indiska
Ryska
Franska
Holländska
Danska
Arabiska
Nåt afrikanskt språk
Tyska

Förklara gärna varför!

Finska låter bara så fult. Ett av de värsta iallafall. Indiska låter bara roligt, man skrattar ju när man hör språket. Ryska låter så groteskt.. ganska fult också. Franska låter bögigt, plus fult som fan. Holländska låter som de spottar i varje mening, riktigt irriterande språk! Danska låter fult och roligt på samma gång. Som att de inte svalt gröten. Tyska får mig att tänka på Hitler.. låter otrevligt.

Finska e skit fult
Indiska e inte så fult faktist rätt grymt språk. Franska e fint sexigt när killar pratar.
Arabiska, tyska och ryska e fult , väldigt grovt språk.Låter som dom skäller ut varandra

men finaste språket e spanska och italienska
2010-11-09, 17:55
Moderator
Allaballawallas avatar
Indiska är inget språk, det är lite som att skriva att Europeiska är ett fult språk. De har över tvåhundra officiella språk i Indien, de två största är Engelska och Hindi.

Jag tycker inte att språk är särskilt fula, en del av dem är bara lite konstiga...

Men måste man välja ett så har jag aldrig varit särskilt förtjust i Finlandssvenska.
2010-11-09, 18:09
Bannlyst
Folk som tycker finska är fult har beviserligen ingen smak, ett finare och framförallt mer fascinerande språk får man fan leta efter.
2010-11-09, 18:18
Medlem
annsi6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eloisa
Arabiska, tyska och ryska e fult , väldigt grovt språk.Låter som dom skäller ut varandra

Haha så jävla sant.
2010-11-09, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av annsi6
Haha så jävla sant.

Då ska du höra galaxiska.
2010-11-09, 18:25
Medlem
HimmelsBlaus avatar
Hur kan man tycka att franska är fult? Helt otroligt..
2010-11-09, 18:30
Medlem
Arabiska. Holländska. Franska. Afrikanska språk(jo dom låter alla likadant). I den här ordningen.

Arabiska tar då priset. Fulare språk finns nog inte. Massa jävla saliv och fräsljud.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in