• 1
  • 2
2004-07-05, 12:02
Medlem
kokaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagge3
Fan det skulle jag vilja testa!
Någon som vet om det finns krokodilkött någonstans i Stockholm? Vill undvika att åka till Skansen och sno en krokodil, verkar lite jobbigt.

Vet att det finns krokodil, känguru samt ngra til skumma köttsorter nere i Hötorgshallen ( det är denna handlare som säljer dessa kött sorter )
Citera
2004-07-05, 12:43
Medlem
SpaceCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kokaloo
Vet att det finns krokodil, känguru samt ngra til skumma köttsorter nere i Hötorgshallen ( det är denna handlare som säljer dessa kött sorter )
Toppen Bra!
Hötorgshallens sajt ger sökmöjligheter på de olika handlarna.
Jag försökte hitta något liknande för Östermalmshallen, men det verkar inte finnas.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen - jävla galleria-hysteri :mad:
Allt är så förbannat fragmenterat att man inte hittar någonting!
Citera
2004-07-10, 06:32
Medlem
Azraels avatar
Åker upp till Sthlm på torsdag och Hötorgshallen är ett givet mål. När jag var liten (och bodde i hufvudstaden) så hade de ofta stora hajar i fiskdisken. Typ sillhajar på 2-3m alltså. Inga pigghajsyngel. Idag är det väl mest turkar som säljer kebab där? Right?
Citera
2004-07-10, 11:46
Medlem
RayKrebbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azrael
Right?

Right. Fast där finns alltjämt en sidådär tre, fyra bra råvaruställen där stora, döda fiskar brukar ligga och se sura ut.
Citera
2004-07-13, 01:32
Medlem
Azraels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RayKrebbs
Right. Fast där finns alltjämt en sidådär tre, fyra bra råvaruställen där stora, döda fiskar brukar ligga och se sura ut.

Gött! Då blir det haj till middag på fredag. Man kan iofs köpa haj här nere också men det är tjurhaj som de importerar från sydostasien (gissar jag, det är ju där de lever).
Citera
2012-08-26, 00:25
Medlem
Väcker liv en gammal tråd=)

Någon som vet restauranger i stockholm som serverar krokodilkött?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in