2010-11-09, 13:51
Medlem
Timelapss avatar
tja
Har kört ett race med conserta öl, tjack och benso i en veckas tid.
när jag tog en tjackpanna för 5 dagar sedan råkade det vara lite rester av steroider i sprutan.
jag fick ledis som fan, låg och skakade i typ 20 minuter, sedan har allt varit lungt.
men nu cirka var 5:e minut rycker kroppen till och det pulserar i benen och sedan sprids det i skallen och jag får yrsel, suddig syn, ögonen hoppar till och jag känner mig svimfärdig.
vad kan det vara för fel?
sist jag tog tjack var för 3 dagar sedan, sist jag drack bärs var för 2 dagar sedan.
kan tillägga att jag slutat med min medecin tvärt för tre veckor sedan ( abilify och sertralin) men effekterna av att det går ur kroppen borde väl inte komma nu?
jag är vegan också och har inte fått i mig så mycket näring på senaste tiden, mest kolhydrater.
men har aldrig fått nå liknande yrsel tidigare av näringsbrist så jag tippar inte på att det är det, men jag har ingen aning.
aldrig varit med om liknande grejer efter att jag druckit eller dragit dos, fattar inte vad felet är

HJÄLP!
Citera
2010-11-09, 13:54
Medlem
BenAsslicks avatar
fyfan, låter drygt.. Ta o få i dig lite vettig näring och käka lite benzo o sov en natt.
Citera
2010-11-09, 13:56
Medlem
iNKLERs avatar
Benso, Concerta och Alkohol i kombination med näringsbrist skulle jag tro.

Kyl ner dig lite och försök sova, Och ta de lugnt.
Jag fick samma sak när jag blandade 4x 36mg Concerta Med Xanor (Kommer ej ihåg dos) och alkohol.

smällen kom senare än man skulle tro... typ 1 till 2 dagar senare blev jag yrslig, Nojjig, Såg suddigt och kännde mig varm.

Så ta de bara lugnt, Och blir de värre kanske du borde söka annan hjälp.

Testa även att äta nått proteinrikt.
Citera
2010-11-09, 14:07
Medlem
Timelapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iNKLER
Benso, Concerta och Alkohol i kombination med näringsbrist skulle jag tro.

Kyl ner dig lite och försök sova, Och ta de lugnt.
Jag fick samma sak när jag blandade 4x 36mg Concerta Med Xanor (Kommer ej ihåg dos) och alkohol.

smällen kom senare än man skulle tro... typ 1 till 2 dagar senare blev jag yrslig, Nojjig, Såg suddigt och kännde mig varm.

Så ta de bara lugnt, Och blir de värre kanske du borde söka annan hjälp.

Testa även att äta nått proteinrikt.

hmm skumt, var ju ungefär en vecka sedan jag tog conserta och först nu jag känner mig jävligt konstig...tog dock 60 36mgare och 30 56mg under 3 dagar och fortsatte sedan med tjack och benso osv..
är mest nojjig att steroiderna har fuckat upp någonting, är det inte farligt att få in steroider rakt i blodomloppet liksom
Citera
2010-11-09, 14:08
Medlem
Timelapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
fyfan, låter drygt.. Ta o få i dig lite vettig näring och käka lite benzo o sov en natt.
jag ska försöka käka nå vitamin tabletter, sova har jag redan gjort i flera dagar.
Citera
2010-11-09, 14:10
Medlem
trobots avatar
Råkade vara kvar lite steroider?? Vad fan är det med folk nu för tiden? Skit i att äta, du lär nog kola vilken dag som helst ändå!
Citera
2010-11-09, 14:15
Medlem
Timelapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trobot
Råkade vara kvar lite steroider?? Vad fan är det med folk nu för tiden? Skit i att äta, du lär nog kola vilken dag som helst ändå!

jag hoppas du inte är allvarlig med att jag kommer kola
Citera
2010-11-09, 14:23
Medlem
iNKLERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timelaps

Han är bara ett Troll, Men såsett kanske du borde kyla ner med sakerna runt ikring, Och kolla så saker e rena. Idag kanske de inte gör nått... Men det låter såsett som en ganska säker död i längden med att ha småskit kvar i sprutor.

Men ta de lugnt för idag, Du kommer inte gå omkull i första taget.

Att du är dålig idag kanske har något med den galna veckan att göra... Din kropp och knopp är nog bara utmattad.
Citera
2010-11-09, 14:23
Medlem
blahblah2s avatar
Citat:

Tror att han menar att du är lite för oförsiktig

Oroa dig inte över att dö, inte av det du tagit iaf. Ät ordentligt och sov ut
Citera
2010-11-09, 14:42
Medlem
trobots avatar
Citat:
Läs om läs rätt. Vad jag menade var att om du är så jävla klantig att du inte förstår hur man rengör verktyg så ska du nog inte pyssla med det! Har för mig att steroider är jävligt farligt att få in i blodomloppet(Noll koll igentligen) När jag kurade så fick jag gång på gång höra att det var jävligt noga med att det inte kom in nått blod i pumpen, bara dra ut å försöka igen isf!
Citera
2010-11-09, 14:50
Medlem
santanders avatar
Sertralin å tjack är ingen bra kombo!
Fuckar upp serotonin tillförseln. Inte nyttigt.
Citera
2010-11-09, 16:37
Medlem
Timelapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iNKLER
Han är bara ett Troll, Men såsett kanske du borde kyla ner med sakerna runt ikring, Och kolla så saker e rena. Idag kanske de inte gör nått... Men det låter såsett som en ganska säker död i längden med att ha småskit kvar i sprutor.

Men ta de lugnt för idag, Du kommer inte gå omkull i första taget.

Att du är dålig idag kanske har något med den galna veckan att göra... Din kropp och knopp är nog bara utmattad.

jag brukar alltid vara nogrann med att rengöra sprutorna men nu var jag helt söndertbensad och packad och drog iväg med någon snubbe och hade själv aldeles för utnötta verktyg så fick låna hans, och då råkade det vara steroider i dom.
har mått kasst i två dagar nu, om jag mår kasst imorn också och fortfarande är yr blir jag rädd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in