Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Har du någon koll på hur många muslimer det går på en jude i Sverige? Jag vet inte men jag skulle gissa på 500/1. Att du ens resonerar att muslimer skulle vara vänner till oss för att dom ogillar judar kan jag inte förstå. Muslimer är de som förpestar landet mest av alla, det går ju tex inte att ta det lugnt någonstans på sommaren utan dom där jävla asen och deras utegrillar. Dom kan ju inte ens kommunicera med varandra utan att behöva gapa som apor och gestikulera med armarna som idioter. Suck!
Varför finns muslimer här överhuvudtaget? I ett kristet land långt långt borta från allt vad Islam,moské,burka och jihad heter?
Vem tog hit dem, vem förstörde deras länder så de var tvungna att fly? Just det Juden!
Det är ytterst väldokumenterat hur Judar är de som ligger bakom det folk som du du kallar "islamiseringen", de använder muslimer från MENA som ett vapen för att krossa och förstöra den naturliga balansen i Sverige. De får oss att hata dom och dem att hata oss!
Om man stoppar juden kommer muslimerna att harmoniskt glida tillbaks till mellanöstern där den hörhemma! Gör vi inte det kommer juden komma på något nytt djävulskap, myten om den evige juden, han som dömdes att vandra för all evighet på jorden finns av en anledning! För judar finns överallt och där de finns vill de orsaka kaos och lidande för allt "goj" som i deras ögon inte är värt mer än avföring... Sådan är judens hat mot allt vackert som skapats i världen, en värld där de vill söndra och härska och ha total dominans..precis som står i dess texter och som är djupt inrotat i dess mörka förvridna själ!