2010-11-09, 23:39
Medlem
ojns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lelaina
Happ,det där var ett ovanligt exempel.Har jag nog inte sett innan att de syns i listan över inlägg.
Jag gjorde lite stickprover, verkar vara så genomgående.
Citat:
Menade att startade trådar som åkt till korgen listas i ens startade ämnen men inläggen syns inte i profilen.
Aha. Vet inte riktigt varför det är så, men kanske för att det är intressant för modsen att se papperskorgade trådstarter då detta är något man kollar mer på än enstaka papperskorgade inlägg när de diskuterar kandidater.

Jag tycker ju faktiskt alla inlägg (som inte är raderade förstås) borde dyka upp på en användares profil. Papperskorgade inlägg behöver ju inte på något sätt vara ointressanta.
Citera
2015-10-16, 12:42
Medlem
iDunos avatar
Flera inlägg har försvunnit som jag skrev igår kväll och under natten samt prenumerationer.

Har inte fått några varningar och anser inte att inläggen har varit OT eller brutit mot regler.

Har ni på FB haft något strul under natten?

Är det fler än Jag som har upplevt detta?

Edit: Jag kan inte lägga till ämnen i prenumerationer
Senast redigerad av iDuno 2015-10-16 kl. 12:46.
Citera
2015-10-16, 13:20
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iDuno
Flera inlägg har försvunnit som jag skrev igår kväll och under natten samt prenumerationer.

Har inte fått några varningar och anser inte att inläggen har varit OT eller brutit mot regler.

Jag kan bara svara på en av dina frågor och det är att fem inlägg raderats mellan cirka kl. 23 och 03. För OT skulle jag tippa
Citera
2015-10-16, 13:20
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:

Du har bedömts chatta/tramsa inatt vad jag kan se. Kanske skulle du hållit dig i Laidback då? Du kan ta kontakt med moderator i Övriga droger och i Tobak för mer info.
Citera
2015-10-16, 13:34
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag kan bara svara på en av dina frågor och det är att fem inlägg raderats mellan cirka kl. 23 och 03. För OT skulle jag tippa

Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Du har bedömts chatta/tramsa inatt vad jag kan se. Kanske skulle du hållit dig i Laidback då? Du kan ta kontakt med moderator i Övriga droger och i Tobak för mer info.
Haha Alright.. Ja då förstår jag. Har lite minnesluckor.
Men vad i helsike.. I tobak-tråden var han ju så jäkla otrevlig.. Ville ju bara hjälpa så gott jag kunde..

Skall hädanefter hålla mig i laidback trådarna.

Finns det någon möjlighet att Jag kan få inläggen skickade till mig så jag kan se vad Jag skrev ?
Citera
2015-10-16, 17:12
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Haha Alright.. Ja då förstår jag. Har lite minnesluckor.
Men vad i helsike.. I tobak-tråden var han ju så jäkla otrevlig.. Ville ju bara hjälpa så gott jag kunde..

Skall hädanefter hålla mig i laidback trådarna.

Finns det någon möjlighet att Jag kan få inläggen skickade till mig så jag kan se vad Jag skrev ?
Resten var OT i (FB) Den stora tråden om Darknetshoppar och deras sortiment , div om knarkhundar o.dyl.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in