2010-11-08, 22:01
Medlem
NaturalBornChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gottekungen
Men jag kan ju inte fråga henne, ska jag säga du är så jävla sexig blir väldigt kåt av dig...... hon skulle ju säkert gjort en anmälan för sexuella trakasserier.

Du får väl börja ragga lite mjukt för att sedan gå på hårdare.

Eller så får du tänka dig att hennes fitta är helt svampig och att hon är satans slapp i röven så du kanske kommer på andra tankar.

Hade också en jävligt het lärare förut när jag gick i grundskolan och det enda som hjälpte då var att tänka på caféteriatanten som var ruskigt äcklig och ful.

Så försök kom på andra tankar.. Skaffa en flickvän typ
Citera
2010-11-08, 22:05
Medlem
Gottekungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaturalBornChiller
Du får väl börja ragga lite mjukt för att sedan gå på hårdare.

Eller så får du tänka dig att hennes fitta är helt svampig och att hon är satans slapp i röven så du kanske kommer på andra tankar.

Hade också en jävligt het lärare förut när jag gick i grundskolan och det enda som hjälpte då var att tänka på caféteriatanten som var ruskigt äcklig och ful.

Så försök kom på andra tankar.. Skaffa en flickvän typ

Okej. Men har hittat hennes facebook nu men jag kan bara se profil bilden vill gärna se mer bilder på henne men då måste jag bli vän med henne och det kan jag inte. Vill ha något trevligt att tillfredsställa mig till.
Citera
2010-11-08, 22:09
Bannlyst
När lektionen är slut går du fram till lärarinnan med generalen i givakt och ställer dig i passande pose. Fråga något som rör ämnet hon lär ut och se hennes reaktion
Citera
2010-11-08, 22:19
Medlem
Citat:
Okej. Men har hittat hennes facebook nu men jag kan bara se profil bilden vill gärna se mer bilder på henne men då måste jag bli vän med henne och det kan jag inte. Vill ha något trevligt att tillfredsställa mig till.

Varför skulle du inte kunna bli vän med henne på facebook? Eller så tar du lite smygbilder, vad vet jag.

Får man fråga hur gammal du är förresten?
Citera
2010-11-08, 23:10
Medlem
Gottekungens avatar
Citat:
Varför skulle du inte kunna bli vän med henne på facebook? Eller så tar du lite smygbilder, vad vet jag.

Får man fråga hur gammal du är förresten?

Ofta hon accar mig. hehe
jag ska fylla 20
Citera
2010-11-08, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senjinone
låter som ett problem för all under 14 år...

jag menar det
Citera
2010-11-08, 23:18
Medlem
Citat:
Ofta hon accar mig. hehe
jag ska fylla 20

Ja klart hon gör, Om hon skulle fråga sen varför du addade henne är det bara skylla på att en polare gjorde det på fyllan.
Citera
2010-11-08, 23:20
Medlem
Substantials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DivisionByZero
Häll ett glas kallt vatten i byxan innan du reser dig upp när lektionen är slut.

Hans byxor går ju nästan sönder efter lektionen, och du vill att han ska frostspränga ballen?
Citera
2010-11-09, 00:37
Medlem
Gottekungens avatar
Citat:
Ja klart hon gör, Om hon skulle fråga sen varför du addade henne är det bara skylla på att en polare gjorde det på fyllan.

hahah fan vad skämmigt!!
Citera
2010-11-09, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Substantial
Hans byxor går ju nästan sönder efter lektionen, och du vill att han ska frostspränga ballen?

tror poängen var att det skulle se ut som han hade kissat på sig, också.

OnT: Jag är vänner med en del gamla lärare via facebook [blev det medan jag fortf. gick på gymnasiet] medan vissa inte accepterat. Lika bra att testa.
Citera
2010-11-09, 14:31
Medlem
BigIvars avatar
Citat:

Länk till hennes Facebook. Bums !

Jag man inte kontrollera sin bånge när man är 20 bast så runkar man för lite. Åtgärda !
Citera
2010-11-09, 14:33
Medlem
Om det är din mattelärare så kan du ju fråga henne efter en privat lektion i hur liggande stolen funkar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in