• 3
  • 4
2018-12-10, 19:11
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tazchaos
Man ska alltid ta allt som den här mannen säger med en stor smula salt. Han brukar överdriva allt som går för att framstå så bra som möjligt.
Skulle tro att han har tagit det riktiga antalet gånger 100 för att få fram sitt utalande. Det rör sig alltså om 50-60 stycken.
Han kan banga flera på en stor swingerklubb på en kväll så ditt påstående är skrattretande.
Citera
2018-12-10, 19:16
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Killen är väl den amerikanska skräpkulturens motsvarighet till vår egen översexuella "Kulturprofil" Jean-Claude Arnault..

Det skulle inte förvåna mig om "demonen" faktiskt råkade ut för ett liknande pärlband av anklagelser som Bill Cosby gjorde. Visst må en hel hord av kvinnor och tjejer dragits till honom genom åren, men någonting säger mig att han även gått över gränsen ett hundratals gånger. Tyvärr.
Citera
2018-12-10, 19:16
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskneger
Ja hur många brudar har Gene Simmons egentligen knullat? Hur många tusen är det? Någon som har konkreta siffror?

Yes, det har jag koll på.
Gene själv överdrivet siffran rejält av nån anledning och säger att det är över 4000.
1758 st är den korrekta siffran i skrivande stund.

Så, nu vet du det ....
Citera
2018-12-10, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Yes, det har jag koll på.
Gene själv överdrivet siffran rejält av nån anledning och säger att det är över 4000.
1758 st är den korrekta siffran i skrivande stund.

Så, nu vet du det ....

4000 behöver inte alls vara överdrivet. Utslaget på ca 45 år och åtminstone i början av karriären ett flertal varje dag under turneer.
Citera
2025-10-08, 23:54
Medlem
Gene Simmons, 76, känd som basist och frontfigur i rockbandet KISS, har förts till sjukhus efter en bilolycka i Malibu som inträffade sjunde oktober, skriver People.

Enligt amerikanska medier svimmade han bakom ratten och körde in i en parkerad bil på Pacific coast Highway.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...s-till-sjukhus
Citera
2025-10-09, 06:03
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
Gene Simmons, 76, känd som basist och frontfigur i rockbandet KISS, har förts till sjukhus efter en bilolycka i Malibu som inträffade sjunde oktober, skriver People.

Enligt amerikanska medier svimmade han bakom ratten och körde in i en parkerad bil på Pacific coast Highway.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...s-till-sjukhus
Frun Sharon Tweed pysslar om honom i hemmet efter han skrevs ut och skyller på uttorkning som alltid är trovärdigt i Kalifornia.

https://www.thesun.co.uk/entertainme...ngeles-malibu/
" Tweed also revealed Simmons had recently undergone a medication change and needs to stay better hydrated — something she joked isn’t exactly his strong suit."

Flera körfält på Pacific Coast Highway korsade.
Kunde slutat illa för många, så God praise the american SUV.

Brudpåsättande för att passera 1900 i år tror jag inte på och gissar på fyra könskorrigerade i nuvande summan.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in