2010-11-08, 02:17
Medlem
lordkelvins avatar
Hej allihoppa!

Jag, på sistonde har gått runt och funderat på en sak. Om vi skulle få reda på att flashback admins (den högsta, skaparen av siten) är av en utlänsk bakgrund (gärna mellanöstisk eller afrikan). Skulle åsikter på SDare och dylikt som hänger här på FB ändras?

Skulle det kännas som en kniv i hjärtat?
Ni som hänger här kanske ändrar positivt era åsikter ang. indvandring och indvandrare?

Motivera gärna!
Citera
2010-11-08, 02:20
Medlem
Dalailamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordkelvin
Hej allihoppa!

Jag, på sistonde har gått runt och funderat på en sak. Om vi skulle få reda på att flashback admins (den högsta, skaparen av siten) är av en utlänsk bakgrund (gärna mellanöstisk eller afrikan). Skulle åsikter på SDare och dylikt som hänger här på FB ändras?

Skulle det kännas som en kniv i hjärtat?
Ni som hänger här kanske ändrar positivt era åsikter ang. indvandring och indvandrare?

Motivera gärna!

Flashbacks grundare är Jan Axelsson.

Varför skulle en politisk åsikt ändras enbart för att en moderator och/eller admin kom ifrån ett MENA-land?

Att vilja förändra en integrations- och flyktingpolitik är inte samma sak som att ha någonting emot individer.
Citera
2010-11-08, 02:21
Bannlyst
Vad har FBs skapare med SDs politik att göra?
Citera
2010-11-08, 02:22
Medlem
Naturaltilts avatar
Det spelar väl för fan ingen roll var Administratörerna kommer ifrån? Vad har det överhuvudtaget med någonting att göra?
Citera
2010-11-08, 02:23
Medlem
lordkelvins avatar
Det är bara en tanke, bortse från att vi vet vem skaparen av flashback är.
Citera
2010-11-08, 02:23
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Det är moderatorerna som påverkar censuren på FB. Om moderatorerna på FB vore araber som censurerade all kritik mot araber så skulle det definitivt påverkat FB.
Citera
2010-11-08, 02:24
Medlem
Dalailamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordkelvin
Det är bara en tanke, bortse från att vi vet vem skaparen av flashback är.

Uppenbarligen så vet vi inte vem det är.

Läs mitt inlägg ovan så får du svar på frågan innan tråden låses.
Citera
2010-11-08, 02:29
Medlem
lordkelvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalailama
Flashbacks grundare är Jan Axelsson.

Citat:
Ursprungligen postat av Dalailama
Uppenbarligen så vet vi inte vem det är.

Läs mitt inlägg ovan så får du svar på frågan innan tråden låses.

Jag visste inte vem flashback grundare är. Sen så utpekade jag att alla som redan känner till folket bakom FB ska bortse från det och hålla sig till ämnet.

Vad är du inte förstår?
Citera
2010-11-08, 03:47
Medlem
Kesslers avatar
FB är ett fritt forum så det är därför det är mycket SD här. Så om alla admins på FB skulle vara blattar skulle inte spela någon roll så länge de inte censurerade folks åsikter som man gör på andra ställen.
Citera
2010-11-08, 07:57
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Metadiskussion om forumet -> Flashback.

/Mod
Citera
2010-11-08, 09:42
Medlem
Carelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Gurka
Det är moderatorerna som påverkar censuren på FB. Om moderatorerna på FB vore araber som censurerade all kritik mot araber så skulle det definitivt påverkat FB.
Så du menar att de nuvarande moderatorerna censurerar invandringsförespråkarna?
Citera
2010-11-08, 21:49
Medlem
Sorkus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Gurka
Nej, det är regelverket som påverkar censuren på FB. Om någon moderator skulle radera inlägg på eget bevåg åker dom ut med huvudet före när det uppdagas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in