2010-11-07, 22:49
Medlem
RebarMoskels avatar
Tjenare, tankade nyss ner starwars the force unleashed 2. Och har extraktat de flesta filerna.

När den är klar så kommer det en liten error ruta som säger "Winrar diagnostic messages "
Bla bla bla the file is corrupt

Har provat att stänga av avast och får samma error.

är säker på att jag laddat ner hela filen.

När jag försöker starta :
http://i51.tinypic.com/295fxvs.jpg

Första gången jag tankar ett spel så är öppen för all hjälp jag kan få. Dem i tråden sa att det bara skulle vara att klicka launch eftersom alla filer redan ligger i sina mappar.

Tack på förhand!

Edit: Någon som kan förklara hur jag ska extrakta spelet med daemon tools ?
Vilka filer ska jag lägga in osv ? Har lite versionen. bild finns ovan.
Tack
Senast redigerad av RebarMoskel 2010-11-07 kl. 23:49.
Citera
2010-11-07, 23:02
Bannlyst
testat att mounta filen i DaemonTools istället för att öppna den i WinRAR? Verkar som att du inte har installerat spelet korrekt och utifrån informationen känns det lite som att du har öppnat en .img eller en .iso fil med WinRAR och sen "dragit ut" alla filer därifrån. Jag kan ha fel dock.

Om jag har fel så är det bara att tanka en annan release av spelet, för den där är korrupt (Det betyder att det inte kommer att funka).

EDIT: Klicka på "DaemonTools" för att komma till deras hemsida :-)
Senast redigerad av Demonsoul88 2010-11-07 kl. 23:05.
Citera
2010-11-07, 23:10
Medlem
RebarMoskels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demonsoul88
testat att mounta filen i DaemonTools istället för att öppna den i WinRAR? Verkar som att du inte har installerat spelet korrekt och utifrån informationen känns det lite som att du har öppnat en .img eller en .iso fil med WinRAR och sen "dragit ut" alla filer därifrån. Jag kan ha fel dock.

Om jag har fel så är det bara att tanka en annan release av spelet, för den där är korrupt (Det betyder att det inte kommer att funka).

EDIT: Klicka på "DaemonTools" för att komma till deras hemsida :-)
Har faktist som du sagt bara dragit ut filen, uppskattar verkligen ditt svar !

Skall försöka !

edit: Känner mig riktigt dum, laddade ner Daemon tools LITE och nu vet jag inte vad jag ska göra
kollat lite på google och youtube men ingen verkar ha likadana filer som jag, All hjälp uppskattas !
Senast redigerad av RebarMoskel 2010-11-07 kl. 23:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in