Citat:
Ursprungligen postat av Kattolf
Apfelkorn är då ingen höjdare, där håller jag med dig helt.
Bästa sättet att få ner sörjan är nog att shotta eländet och skölja rent munnen med ölen/fantan mellan varven. Lycka till.
Indeed. Jag har dock testat ett glas med juice, och det gick någorlunda. Det smakade, självklart, inte gott, ens med juice, men det tog bort det värsta. Utöver det äckliga så brann det bara som vanlig sprit alltid gör innan man är full nog att ramla i bussen och vakna blodig dagen efter i ens egen säng.
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Jag pratade med en kamrat om denna dryck för några dagar sen då jag tyckte att det lät så jävla sliskigt med allt socker så det var därför.
Hoppas att du får i dig allt!
Japp. Jag tänkte faktiskt tidigare i dag på att det påminde lite om sirap. Förhoppningsvis så kommer jag att kunna äta american pancakes with sirap senare i livet.
Jodå, jag jobbar på det! Jag ska upp om sju timmar så jag känner att jag har bråttom.
Citat:
Ursprungligen postat av Evilyn
Haha, apfelkorn! Det var det första jag tänkte på när jag läste namnet på tråden. Din stackare!
Har själv försökt få i mig denna vidriga sörja, men det är ju omöjligt om man inte blandar ut den med något som fullständigt tar bort smaken. Skulle rekommendera fotogen eller kanske vinäger.
Allvarligt talat, om du verkligen, verkligen vill dricka det.. Blanda med något som tar bort finkelsmaken så mycket som möjligt. Juice, gärna med mycket smak - inte billigt skräp. Kanske fanta kan funka också.
"Finkelsmaken"? Äh. Jag kan inte be dig beskriva den. Att beskriva denna äckliga sörja tordes vara som att få en beskrivning om hur det verkligen känns när någon försöker sticka en nål genom din pungkula.
Jag ska nog, kanske, troligen, (förhoppningsvis inte), försöka dricka ett till glas med juice, men i den här takten, med en klunk max en gång i kvarten, så verkar jag dricka skiten i onödan.