2010-11-07, 19:33
Medlem
Pissmadames avatar
Getdataback dåra?
Citera
2010-11-07, 19:33
Bannlyst
Du verkar ju helt pantad... Ta bort skiten och tanka ner det igen?
Citera
2010-11-07, 19:34
Medlem
filipdinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryan.Getzlaf
Du verkar ju helt pantad... Ta bort skiten och tanka ner det igen?

tanka och tanka ner det igen...jag hade imovie när jag köpte datorn så jag raderar skiten och tankar ner det går det??
Citera
2010-11-07, 19:36
Medlem
filipdinhos avatar
men kan man ladda ner det men fortfarande ha kvar det gamla så att man är beredd på att det funkar??
Citera
2010-11-07, 19:38
Medlem
tzjs avatar
Har du slängt dina filer med filmer så spelar det ingen roll om du installerar om iMovie.
Se till att börja med att ta backuper i fortsättningen.

Har du tömt papperskorgen och det inte ligger något på skrivbordet så är det inget att be för.
Citera
2010-11-07, 19:39
Medlem
Snöjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filipdinho
tanka och tanka ner det igen...jag hade imovie när jag köpte datorn så jag raderar skiten och tankar ner det går det??
Om det fanns på datorn när du köpte den, borde du ha fått med skivor med iLife på (iMovie är en del av iLife). Leta tag på skivorna som kom med datorn, så kan du bara installera om det och slipper ladda ner något.
Citera
2010-11-07, 19:44
Medlem
tzjs avatar
Vänta här nu.

Är det programmet iMovie du har problem med, eller är det projektfiler du blivit av med?

Jag tolkade det som om att du råkat radera filer med filmklipp. Som snöj säger så är det bara att stoppa in installationsskivan och installera om iMovie.
Citera
2010-11-07, 19:49
Medlem
filipdinhos avatar
ok tack för alla svaren ska försöka nu återkommer med svaren
Citera
2010-11-07, 19:57
Medlem
Bajskaffes avatar
http://www.trgtech.com/images/Think_...oster_Logo.jpg
Citera
2010-11-07, 20:00
Medlem
Snöjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Vänta här nu.

Är det programmet iMovie du har problem med, eller är det projektfiler du blivit av med?

Jag tolkade det som om att du råkat radera filer med filmklipp. Som snöj säger så är det bara att stoppa in installationsskivan och installera om iMovie.
Jag har faktiskt inte heller den blekaste aning om vad han egentligen menar för något.
Citera
2010-11-07, 20:13
Medlem
filipdinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snöj
Jag har faktiskt inte heller den blekaste aning om vad han egentligen menar för något.

nu är det så här...jag råka radera projekt filerna och nu har jag raderat imovie..kan nån här länka till en sida att ladda ner programet på , skulle vara shysst..jag är fortfarande jävligt förbannad på mig själv
Citera
2010-11-07, 20:26
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filipdinho
nu är det så här...jag råka radera projekt filerna och nu har jag raderat imovie..kan nån här länka till en sida att ladda ner programet på , skulle vara shysst..jag är fortfarande jävligt förbannad på mig själv

Har du kvar installationsskivorna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in