annanmedlem: du är pinsam som måste skriva tre inlägg på varandra med 1 minuts mellanrum!
Lite svårt att pricka botten ska medges, inte ens de värsta belackarna trodde nog att den skulle ner till 1 kr. Jag tror inte NE hade slutförts när jag gissade botten på 3,30. Så anklagelsen känns lite orättvis. Jag förstår inte vitsen att komma dragandes med ett inlägg som är över ett halvår gammalt heller.
Det är väl knappast någon nyhet att folk som rekommenderar en aktie på forum nästan alltid är ägare av densamma. Inget fuffens med det. Kollar du lite fakta kring bolaget det senaste halvåret ser du att den senaste rapporten visade vinst, flera nya ordrar och insiderköp. Konkursstämpeln är inte kvar längre, om den vore det skulle inte aktien stigit i fredags på en ordernyhet.
Ingen tvingar någon att köpa Image Systems, men jag tror faktiskt det kan vara ett bra köp nu. Eftersom jag följt bolaget ett par år och varit med om många besvikelser har jag en del kött på benen. Jag har även dumpat skiten när det var som värst, så jag följde inte med ner till 1 kr! Däremot har jag köpt på mig en större post på 1 kr och är säker på en uppgång!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!