2010-11-08, 22:52
Medlem
Skogensprinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FMK
Vem är Lorenzo Alessandro Nilsons pappa?

Undrar samma sak, jävla rock han låg inne med iaf!
Citera
2010-11-08, 22:53
Medlem
SunSunJes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hassaw
jerry gick i st eriks gymnasium,hade ingen lur den tiden och han ar johoves vittne medlem och ar oskuld,hangde mycke med blattar i skolan

Hade jag ALDRIG kunnat gissa
Citera
2010-11-08, 22:53
Medlem
looolsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hassaw
jerry gick i st eriks gymnasium,hade ingen lur den tiden och han ar johoves vittne medlem och ar oskuld,hangde mycke med blattar i skolan

Är det typ någon besserwisserklubb? "joho-va!".

OnT:

Varför ställer föräldrarna upp?
Citera
2010-11-08, 22:54
Medlem
bonkensteins avatar
hon heter Olgaisabelle BabyBelle Saulidotter på facebook.. det stinker fan gravt efterblivet om tjejen.
Citera
2010-11-08, 22:57
Medlem
daniel paris blogg hittar ni HÄR. Han har ju varit känd som paows stalker ett bra tag och syns ju bland bloggarna men är ändå lite av en doldis.
Att Daniel Paris vinner är bull eftersom detta var något som nämndes i en blogg, Rosannas tror jag, och som sedan dementerades av både Paris och Rosanna.

OlgaIsabelle var ju känd som BelleofSweden och tas upp Här i en tidigare flashbacktråd efter hon hade blivit dödshotad.
Citera
2010-11-08, 22:57
Medlem
okochas avatar
Rätt person åkte ut! Kände en viss belåtenhet när jag såg henne lipa.

Heja Jerry!!
Citera
2010-11-08, 22:58
Medlem
spLitpersonaLitys avatar
Olga har blivit polisanmäld, dödshotad och avstängd från skolan för inte så jätte länge sen pga en video där hon snackar skit om alla i klassen.. Kommer inte ihåg allt riktigt, här är videon, dock inte hela, men lite av den.

http://www.youtube.com/watch?v=eXnMWNQR6OQ
Citera
2010-11-08, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pEddobear
Legat med Olga-isabelle Hon var som en klubbad säl. Inget material jag rekommenderar.

Jag med....fy fan vilken zombie!!
Förstod iofs det redan innan men var bara tvungen att få det bekräftat.Nåja, en gång - ingen gång!!

.
Citera
2010-11-08, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AfterEight-
Hade 42 gemensamma med henne.. fan är detta. Nu ska har forskas vidare

För att göra ett tillägg så kan jag meddela att Olga-isabelle inte har så mycket pengar som hon själv verkar tro eller andra som tror det.
Senast redigerad av pEddobear 2010-11-08 kl. 23:09.
Citera
2010-11-08, 23:06
Medlem
Costanza101s avatar
jag har ollat en av tjejerna på ansiktet.
Citera
2010-11-08, 23:09
Medlem
haha ja hon olga är ju speciell.. jag tror hon försöker göra en carolina gynning, att skämma ut sig totalt och verka blåst för att sedan bli en vanlig person i TV. Men det kommer att misslyckas i hennes fall för hon försöker vara smart och korkad samtidigt.

Kan dra lite skit om henne jag inte sagt innan.

Som någon skrev blev hon avstängd ifrån skolan, då hon retade upp emos och kallade tjejer för lesbiska, och att någon kille i klassen skulle vara oskuld tills han var 40. det resulterade att emos sprayade ner hennes hus osv. Hon och hennes mamma, är luspanka.

hennes ex var knarkare, och hon har någon ny kille nu som också är det (ser ut så i vilket fall)

Hon är också med i soss, och vad jag har förstått de som har hon inga egentliga betyg i över huvud taget i gymnasiet..

det var ett tag hon på sin msn visade sig i cam för massa lättklädd, men det gjorde väl många tjejer runt när eme var 16
Citera
2010-11-08, 23:10
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=pBL35...eature=related

Hahahahahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in