2010-11-11, 00:21
Medlem
sincerely-yourss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pereli
Lorenzo verkar väl tät!? Jag känner inte speciellt många som skulle åka och handla kläder med farsan för 17k bara sådär.

Nja, haha. Det är iof sant.
Citera
2010-11-11, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kafkaisme
Vart är skvallret om Paulina? Dråpligt namn tjejen har med tanke på hennes faders tankar om hennes sångkarriär, Starborn...

Hennes blogg: http://scenbloggen.com/paulinastarborn/
Och för det andra så heter hon inte *Paulina Starborn* på riktigt utan Pauline Stuborn.

Personuppgifter
Personnummer: 19870911-XXXX
Förnamn: Pauline Heléne
Tilltalsnamn: Pauline
Efternamn: Stuborn

Mantalsskrivning
Gatuadress: Ättarövägen 10
Postnummer: 18463
Postort: Åkersberga
Kommun: Österåker

Ålder
Ålder: 23 år och 61 dagar
Födelsedatum: 11 september 1987 (en fredag för 8 462 dagar sedan)

Övrigt
Civilstånd: Ogift

Bolagsengagemang
Antal bolagsengagemang: 1 st
Evinova Filmförening Ekonomisk förening (769619-5986), Styrelseledamot
Citera
2010-11-11, 00:35
Medlem
Clint Ruins avatar
Tre av de muppigaste deltagarna i samma video!!! : http://www.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoId=10630 9036

Intelligensreservern har party!
Citera
2010-11-11, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kakuzu
Är det jag som inbillar mig eller har Paulina varit med i TV förut??

Bra program. Stör mig som fan på den där horan/piss ludret Dezirée. Skönt att hon åkte ut!
Varit statist i diverse reklamfilmer, tex Ica-reklamen m.m.
Citera
2010-11-11, 00:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zaraja
OMG! Daniel känner jag allt igen. Har sett honom massvis av gånger på t-banan sjungandes med mp3:n på högsta volym. HÖGT och ljudligt sjungande dessutom. Och med konstig gångstil och överdrivna poser.

Någon fler som märkt detta?

Haha är det han, nu när du säger det. Han går runt på fridhemsplan och går längst ut på kanten så att alla ska se honom. Sjunger högt gör han med. Såg honom ofta när jag gick gymnasiet för 1,5år sen. Det måste vara honom.
Citera
2010-11-11, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mixxxer
Hon Desiree tror jag var med i nåt tv sketch i nåt humorprogram i våras/somras. Minns inte vad de var för program dock. Nåt hey baberiba liknande har jag för mig.

Hon spelade iallfall en jävligt dum blondin som bara satt i en soffa och sa massa dumma grejer.
Inte säker att de är hon, men är sjukt likt så nån som vet kan gärna länka youtube klipp om ni hittar.

Cirkus Möller
http://www.youtube.com/watch?v=mdj6C1s7e1E
Citera
2010-11-11, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kluxxi
Gick i samma gymnasieskola som lorenzo och kan inte annat än hålla med om vad tidigare skrivits. Skön kille som dock tycker om att visa upp sina "tillgångar" men vem gör inte det å andra sidan i dagens samhälle.

Har dock en rolig historia om när han och hans polare skulle käka pizza på en av turre-pizzeriorna vid skolan; Jag och några kompisar sitter och käkar i gladan ro när vi hör någon som skriker vid ingången till pizzerian. Där står en av lorenzos polare och viftar med ett amexblack typ och skriker "hallå tar ni amex eller" (vilket vi antog var lorenzos då polaren inte var lika välbeställd) varpå turken svara något med "vadfan är det" varpå entouraget stegar därifrån.
låter inte lika bra nu i efterhand men det var sjukt kul och något som blev ett stående skämt!

Vart är bilderna på Karolina som nämndes tidigare i tråden? UPP!

Finns inte en chans att Lorenzos farsa sitter inne med ett AmEx Centurion (Black) med tanke på vad som krävs för att få åtkomst till ett sådant kort. Jag menar, hans lönetaxering låg på cirka 450 ribbor och detta ger honom ett AmEx Gold, på sin höjd. Såg dock, i något klipp, att han pröjsade med någon annan AmEx-nyans. Orkar dessvärre inte kolla upp vad det var. Kan vara så att han sitter inne på en mindre förmögenhet och har slaskat loss exempelvis ett Platinum på så vis. Sedan är det inte så jävla häftigt (längre) med AmEx, när allt kommer omkring. 90-talets statussymbol, precis som den rosa skjortan och Connoisseur.

Tycker faktiskt inte Lorenzo är helt ute och cyklar. Fina betyg och ett kneg. Klart han ska få softa ett par år om hans päron är villiga att finansiera det. Jag hade också tagit emot kläder för stora summor om mina föräldrar ville unna mig det. Har vänner som får mer än detta och de har full koll på pengarnas egentliga värde. Så fort man kommer ut i allvaret och börjar tjäna sina egna pengar, då löser sig alltid det där. I Lorenzos fall skulle jag säga att det är efter att han har fått leka av sig ett par år och sedan, efter ytterligare några år, avslutat en (förmodligen) framtida utbildning. Sedan finns det givetvis undantag.

Likaså Tim-Joel. Klart grabben tackar och tar emot en MC. Inget fel med att kasta lite pengar på sina barn.
Citera
2010-11-11, 01:35
Medlem
Jag reagerade på att de fanns båtar, hus och ett flertal bilar i ''Theo''s Bilder...
Citera
2010-11-11, 02:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pereli
Det där är väl inte Daniel Paris!? Dessutom har hans blogg länkats tidigare, den riktiga Daniel Paris blogg.

Nej, den bloggen du klickade på är hans egna blogg som han försöker spamma runt här på flashback. Han har inte fattat att han ska lägga in den i sin signatur och inte spamma runt som en åsna.
Citera
2010-11-11, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NSO
OI verkar vara en norrortsbrud? När hon satt i bilen såg det på vägskyltarna ut som de åkte nånstans på E18 mellan Danderyd-Norrtälje? Som Täbybo vill jag ju veta om hon är en inföding...

Ändring: Hittar inte människan på Ratsit heller

har ingen som helst aning om någon redan svarat på detta, men hon bor i Danderyd och gick Danderyds Gymnasium
Citera
2010-11-11, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Jean pierres jävla snack asså.
jag är som ett pariserhjul,
jag är som en chokladask
jag är en livsnjutare

han höll på så i paradise hotel också.
Det värsta är att man kan se framför sig hur han ligger i sängen och funderar ut fyndigheter natten innan.

så jävla lame.
Fast hans mamma är snygg.
Citera
2010-11-11, 02:21
Medlem
bosvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TFGK
Haha är det han, nu när du säger det. Han går runt på fridhemsplan och går längst ut på kanten så att alla ska se honom. Sjunger högt gör han med. Såg honom ofta när jag gick gymnasiet för 1,5år sen. Det måste vara honom.

Alltid undrat vad det är för idiot..alltid haft solbrillor på sig när jag sett han..Åker har jag för mig blåalinjen från fridhemsplan??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in