av min p98 kusin. Berättade för min flickvän om min underbara kusin som alla tjejer tycker är såååå gullig, han fungerar normalt sätt mycket bättre än hundtricket, en promenad med honom = minst blickar och ofta pratstunder med tjejer ibland till och med någon dejt som slutat väl. Jag och alla som känner honom är övertygade om att han, när han vuxit till sig, kommer att få sjukt många brudar eftersom han är asrolig, social, skrattar, ler, adooooreable blablabla... I alla fall, min flickvän(som är över 20 år äldre än honom, har jag berättat allt detta för innan vi träffades tillsammans med honom och min farbror för middag.. När kvällen börjar ta slut så pussar hon honom hej då på kinden, han vrider då på huvudet och smackar en puss på munnen på henne!!!
Jag hörde smacken!!!!! Läppar mot läppar...
Jag trodde inte det var sant, inte heller min tjej som började skratta och sa någonting till honom som jag inte hörde
... Dessutom kläcker hon ur sig senare på kvällen "Om han fortsätter såhär så får jag återkomma när han blivit äldre"
, Bad dessutom senare min flickvän upprepa hur pussen var tillsammans med mig, och det var en ordentlig puss så att säga.
Jag är ställd, hur fan kan jag bli ägd av en 13 åring?! Fattar inte detta, jag hade antagligen velat göra exakt samma sak med massvis med kvinnor när jag var 13 år gammal men hade ALDRIG vågat göra det
Min första kärlek och tillika runkobjekt var ju min väldigt söta lärarinna så jag förstår hela grejen med äldre kvinnor som ser fantastiska ut.
Hela min manlighet har blivit stampad på av en kille född på slutet av 90-talet, alltså när jag skriver detta så inser jag att jag numera spelar i en liga way under honom trots att jag är mer än 10 år äldre. Det är en bitter insikt att göra
. Solen skiner redan på honom och jag känner hur dåligt väder är påväg in för egen del.
Jag är trots allt inte alltför heartbroken, det är snarare rätt roligt. MEN Hur fan vågade han detta? Är han någon slags framtida loveguru som stjäl flickvänner till höger och vänster? Tänk om jag varit 35 och han 25?! Då hade jag nog blivit totalt utmanövrerad
Har ni gjort något liknande? I den åldern kommer man ju undan med allt man gör med äldre tjejer, synd att man inte visste om det då..
Han lärde mig något igår, man ska ta för sig mer än vad man gör... Tack
Jag hörde smacken!!!!! Läppar mot läppar...Jag trodde inte det var sant, inte heller min tjej som började skratta och sa någonting till honom som jag inte hörde
... Dessutom kläcker hon ur sig senare på kvällen "Om han fortsätter såhär så får jag återkomma när han blivit äldre"
, Bad dessutom senare min flickvän upprepa hur pussen var tillsammans med mig, och det var en ordentlig puss så att säga.Jag är ställd, hur fan kan jag bli ägd av en 13 åring?! Fattar inte detta, jag hade antagligen velat göra exakt samma sak med massvis med kvinnor när jag var 13 år gammal men hade ALDRIG vågat göra det
Min första kärlek och tillika runkobjekt var ju min väldigt söta lärarinna så jag förstår hela grejen med äldre kvinnor som ser fantastiska ut.Hela min manlighet har blivit stampad på av en kille född på slutet av 90-talet, alltså när jag skriver detta så inser jag att jag numera spelar i en liga way under honom trots att jag är mer än 10 år äldre. Det är en bitter insikt att göra
. Solen skiner redan på honom och jag känner hur dåligt väder är påväg in för egen del.Jag är trots allt inte alltför heartbroken, det är snarare rätt roligt. MEN Hur fan vågade han detta? Är han någon slags framtida loveguru som stjäl flickvänner till höger och vänster? Tänk om jag varit 35 och han 25?! Då hade jag nog blivit totalt utmanövrerad
Har ni gjort något liknande? I den åldern kommer man ju undan med allt man gör med äldre tjejer, synd att man inte visste om det då..Han lärde mig något igår, man ska ta för sig mer än vad man gör... Tack

lägg till några descennier....