• 1
  • 2
2004-07-01, 21:03
Medlem
Om du har lätt för att fastna för andra saker så är det också större risk, typ tobak,alkohol.

Om du redan har missbrukare i släkten alkohol/droger så är det också större risk..

När drogerna ger mer problem än fördelar är det dags att lugna ner sig (det är lätt att ge tips men svårt att följa dem själv..Nu har jag iaf mer balanserad nivå än tidigare).
Citera
2004-07-01, 23:40
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longbottom
jo fast jag har beställt saker från azarius innan denna tråd .. dock bara massa lagligt tjaffs!

de jag beställde är mest psykadeliska droger.. mest dessa droger som intresserat mej.

Psykedeliska droger är det ingen fara med, de är så gott som omöjliga att fastna på... Oroa dig inte heller för "psykoser", det kan ju hända att du snetrippar, vilket är obehagligt, men det går om...
Citera
2004-07-02, 04:54
Medlem
Hade åxå ett jävla sug dan efter jag rökat en helg. Men det va inte så jobbit att jag va tvungen att mecka en holk, även om jag hade röka hemma då. Men det mesta av suget gick över efter ett par dagar.
det skiftar från person till person antar jag.
Citera
2004-07-03, 22:26
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Psykedeliska droger är det ingen fara med, de är så gott som omöjliga att fastna på.
det beror pa, iofs kanske inte fysiskt men faller de en i smaken blir det psykiska beroendet mkt starkt.
Citera
2004-07-04, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Psykedeliska droger är det ingen fara med, de är så gott som omöjliga att fastna på... Oroa dig inte heller för "psykoser", det kan ju hända att du snetrippar, vilket är obehagligt, men det går om...

psykoser är a b s o l u t man ska "oroa" sig för och riskbedöma innan man ger sig in på psykadeliska grejer. jag tycker att man åtminstone ska kolla upp om man har psykotiska personer i släkten (ärftlighet är en väldigt viktig faktor för om man kan tänkas ha en psykos liggandes och vilar i skallen) innan man tar något som kan förvränga verklighetsuppfattningen rejält.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in