2012-04-04, 19:16
Medlem
Frostnatts avatar
Game of Thrones har börjat släppas som serie också. Så det blev första samlingen av den.
Citera
2012-04-06, 19:11
Bannlyst
Idag gav jag mig ut och införskaffade det nyaste numret av Agent X9. Har bara följt denna tidning sen ett par nummer tillbaka, men jag tycker att det verkar vara en riktigt bra tidning.
Citera
2012-04-16, 18:38
Bannlyst
Blev en liten vända idag och jag införskaffade följande:

Två Kalle Anka-pocketar
Senaste numret av Elvis
91:an
Pondus
och Uti vår hage
Citera
2012-04-17, 03:03
Medlem
Hellbeards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Placido-Domingo
Idag gav jag mig ut och införskaffade det nyaste numret av Agent X9. Har bara följt denna tidning sen ett par nummer tillbaka, men jag tycker att det verkar vara en riktigt bra tidning.

X9 var det nog nästan tio år jag köpte senast. Till er som följer den lite mer reguljärt, hur är läget nu? Jag har nummer som sträcker sig tillbaka till tidiga åttiotalet och upplevde väl lite att det började gå i spin med repriser. I slutändan finns det bara så många Modesty Blaise-serier och förr var de tillsammans med Corrigan de stora stöttepelarna för tidningen.
Citera
2012-04-19, 19:11
Bannlyst
Igår beställde jag två Tintin-album: Tintin i Sovjet och Enhörningens hemlighet. Har aldrig läst Tintin förut, så jag ser fram emot att få göra det nu när albumen kommer. Och idag köpte jag tidningarna Humorklassiker och Knasen i en vanlig butik.
Citera
2012-04-20, 20:05
Medlem
dotROBs avatar
Senaste jag köpte var några Daomu tidningar och The Walking Dead: "Days Gone Bye"
Citera
2012-04-26, 20:03
Bannlyst
Känner mig lurad av butikerna här i stan idag. Det senaste numret av Fantomen skulle släppas idag, den 26 april. Så jag knallade in och frågade i varenda butik i hela stan som säljer tidningar, men det var inte en jävel som hade tagit in det senaste numret - de hade bara det förra numret. Jävla skitbutiker som inte tar hem bra serietidningar när de släpps. Så det blev tyvärr ingen Fantomen-tidning denna gång.
Citera
2012-04-26, 21:09
Medlem
Måste ha varit en årgångsPyton för massa år sedan på tradera.

EDIT; Nej, kom på att jag köpte ett samlingsalbum med Rocky förra sommaren i en kiosk på en tågstation.
Senast redigerad av Stockton.T 2012-04-26 kl. 21:11.
Citera
2012-04-26, 21:33
Medlem
Gameboy92s avatar
Köpte två första numren av Game of thrones serietidningen nyligen och de var tyvärr riktigt kassa.
Citera
2012-04-30, 17:24
Bannlyst
Först idag dök det senaste numret av Fantomen upp i butikerna, så jag passade på att införskaffa detta. Kan inte begripa varför de inte tog hem det när det släpptes i förra veckan. Leverantören måste väl ha haft nåt problem - kan inte tänka mig nåt annat. Nu när man har väntat i nästan en hel vecka så får man väl bara hoppas att tidningen var värd besväret, men det tror jag nog - Fantomen brukar ju oftast vara riktigt bra.
Citera
2012-05-01, 18:07
Medlem
mjamjas avatar
Det senaste albumet jag köpte var Batman: The Killing Joke. Så jävla bra såklart.
Citera
2012-05-01, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mjamja
Det senaste albumet jag köpte var Batman: The Killing Joke. Så jävla bra såklart.

Var får man tag på såna där utländska album, egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in