Som rubrik lyder. Ska fatta mig kort då jag ej finner svar på min fråga någon annanstans.
Ett bolag (Vad bolaget heter kan kvitta, då jag ej fått tag i dom ännu, så vet ej om det är ett misstag som ligger bakom) men i alla fall , dom har dragit för mkt pengar från mig. Sammanlagt nästan 9000 kronor för mkt. Har dock ringt och försökt att tala med ekonomi ansvarig, men utan resultat. Jag gjorde därför en anmälan till polisen. Fick hem papper 3 dagar senare om att " utredning läggs ner pga brottet går uppenbart ej att utreda eftersom spaningsuppslag saknas för närvarande"
Har kontaktat min bank (Swedbank) Och dom säger att jag ska göra en reklamation. Hon sa idag att man kunde göra detta på internet. En ny tjänst som dom la fram i elektronisk form i Oktober månad i år. Har letat överallt på Fsb hemsida, men kan ej hitta detta. Nån som vet vart man finner det ? I värsta fall får jag väl ta med mig anmälan och gå ner till banken i morgon så dom får hjälpa mig med en reklamation. Hur funkar sånt i praktiken ? Tar det lång tid och får man sina pengar tillbaka ?
Tack på förhand.
Edit. Lite luddigt kanske, jag vet ..