var och köpte ett Terratec auron 5.1 ljudkort förut för mitt gamla gick isönder och nu när jag har micen i så hör jag mig själv och när ja spelar musik så hör jag det bara ibland sitter på ventrilo samtidigt så ja hör på ventrilo men inte musiken jag vet inte hur jag får bort de där så jag inte hör mig själv grymt störande
EDIT: stängde ner ventrilo och musik kom igång någon som vet hur man gör så man kan lyssna när man sitter i ventrilo ?
Mvh Cykelsnattarn
Senast redigerad av CykelsnattarN 2010-11-03 kl. 18:59.
Har du windows 7? Hade detta problem, jag gick in i kontrollpanelen > Ljud och bara smattrade på allt som gick att smattra på i ren fördärvan efter 446 försök och det funkade.
om win7, gå till inställningar i ljud nånstans. finns en inställning där man kan välja vad som görs vid ip-telefoni. kryssa i gör ingenting och kryss i "lyssna" på micen, sen kryssa ur den igen. då ska du inte höra dig själv har ett likadant kort i min stationära burk
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!