Du borde visa henne dokumentären The Union. Extremt pro cannabis dokumentär. Har svårt att tänka mig att folk är emot cannabis efter dem sett den dokumentären.
Det roliga i det här med brevet är ju att när jag förklarade för henne att man inte öppnar andras brev, så sa jag även "lagar är till för att följas". Och i precis samma sekund som jag sa detta kom jag på mig själv, vilket hon kontrade med "SKA DU SÄGA?!!!!?!?!!"
hahahaha snyggt! Ni kan bli medbrottslingar, hon kollar brev och du röker braj
Som många sagt så är det förmodligen "hej din son har gjort något olagligt" som är surt för henne. Hon har säkert tänt en gås eler 2 själv när hon var liten. Vad du än vill säga om den saken.
Du kan ju säga. Ja, jag vet att det var sjukt dumt. Jag ska dra sjukt mycket mer säkerhets-kontroller innan nästa gång. Dvs kanske inte gå ut och puffa på en pipa framför polishuset utan sitta hemma och ta det lugnt där istället. Sen om hon då börjar gå på om att du inte borde knarka överhuvudtaget för att det är farligt, då kan du ju passa på att visa massa länkar och skit.
Men först och främst. Ta skiten du förtjänar. Hon är din Mamma. Klart som fan att hon blir lack att du brytit mot lagen. Narkotikabrott är inte så jävla kul för den delen heller. Blir drygt om du ska söka jobb och så förmodar jag. Och körkort och allt möjligt. Hon vill ju att du ska kunna välja och vraka bland vilka möjligheter du vill när det är dags för det och inte bli hämmad av någon jävla prick i ett register för att du helt bestämt var tvungen att flasha med din spliff för att du var så jävla frälst över att det var ofarligt.
Nej. Ta skiten som den är. Sen när den stormen lugnat sig kan du ju förklara varför det inte är så himlans farligt som hon tror.
Såg "The union" för ett tag sen och det fick mig på helt andra banor ang cannabis ( även fast jag redan röker så ändrade jag helt perspektivet ang detta ämne)...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!