Säger inte steroider men rätt saftig förvandling på ett år? Helt klart genomförbart men tycker det är märkligt att han börjat gymma nu? Han borde väl gymmat tidigare?
Ser verkligen extremt ut. Lite märkligt att han inte tränat lika hårt tidigare, ja. Han kanske har påverkats av Ronaldo som nog hänger en del på gymmet också.
Säger inte steroider men rätt saftig förvandling på ett år? Helt klart genomförbart men tycker det är märkligt att han börjat gymma nu? Han borde väl gymmat tidigare?
Han är mitt i ett träningspass och musklerna är därför "pumpade". Dessutom är bilden tagen i ett rörelsemoment vilket gör att musklerna är aktiva i just det momentet.
Fast det säger ju väldigt lite att ta två bilder som skiljer sig helt. Det är nog mer bildens karaktär, där han är mitt i ett träningspass som gör att han ser brunkig ut. Jag tycker han ser rätt tunn ut nu också, även om han har ganska köttiga vader. Annars ser han ju främst muskulös ut för att han har bokstavligen 0% kroppsfett. Absolut inte omöjligt att bli sådär deffad och relativt muskulös under ett år.
Beträffande doping så har jag svårt att se honom riskera det för att se lite mer fit ut och vara lite robustare. Däremot har han säkert tagit lite substanser som inte är dopningsklassat men som möjligen ger en skjuts i ryggen så att säga.
Påminner om när Foppa drog till NHL! Han blev kritiserad för att vara för "klen" för hockeyn i NHL.
Under den sommaren (3 månader) gick han upp 17 kilo i muskler. Han förklarade det med att han ändrat kost.
Påminner om när Foppa drog till NHL! Han blev kritiserad för att vara för "klen" för hockeyn i NHL.
Under den sommaren (3 månader) gick han upp 17 kilo i muskler. Han förklarade det med att han ändrat kost.
man kan inte gå upp 17 kg muskler på tre månader oavsett vad man injicerar i kroppen.
Med risk för shitstorm. Sådan skillnad är det ju inte. Utgår jag inte från bilderna utan från vad jag sätt annars. En solbränna ger schystare definition också. Olika vinklar på bilderna ger sina skillnader det också
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!