Citat:
Ursprungligen postat av
Vitalejonet
Personligen tycker jag fler med polsk bakgrund ska få uppehålsstillstånd i Polen. Vi brottas enligt Ola/bab7 o flertalet idioter med fallande födelsetal, ukrainare är kulturellt/genetiskt väldigt lika polacker. Har en kompis vars familj förvisades till sibirien under Sovjettiden. De hade väldigt svårt att gå återvända, alltså 2:a 3:e generation trots att de var 100% polska.
Att ett antal högutbildade indier får stanna gör varken till eller från först när vi får se analfabeter från somalia/afghanistan kommer du få se mig flippa.
Ukrainare, ok, det är bra folk precis som polacker men som polack måste du försöka se detta ur ett större och längre perspektiv. Det var så här det började en gång i det numera totalförstörda Sverige, man startade upp massinvandringsprojektet med arbetskraftsinvandrare från Sydeuropa och Balkan, sedan lite i taget började man ta in folk från kulturellt allt mer avvikande länder i framför allt Mellanöstern och Afrika och på den vägen har det fortsatt. Man kommer så klart att försöka köra samma trick mot Polen.
Citat:
Angående att Polen inte har koll på antalet ukrainare, hur många asylsökande har dubbla identiter i sverige eller asylärende i andra länder?
Vad spelar det för roll ur Polens perspektiv att Sverige är sju resor värre? Måste det innebära att Polen ska ta efter Sverige och förstöra polackernas land? Det här är ingen tävling om vilka som är mest dumma i huvudet, polacker eller svenskar (vi vet förresten redan att svenskarna är dummare). Det handlar om (som jag tror i alla fall) att man nu försöker bearbeta Polen, man försöker mjuka upp landet för att det i framtiden ska acceptera att bli som västländerna med massinvandring, mångkultur, rasblandning, bögpropaganda, extremfeminism och maximalt judiskt inflytande.
Citat:
Ursprungligen postat av
rex144
POLEN FIRAR IDAG SJÄLVSTÄNDIGHETEN, 1918-2018
100 ÅRS FIRANDE I WARSZAWA, 200.000 PERSONER DELTAR I MARSCHEN
LIVE LÄNK
https://www.youtube.com/watch?v=-N95-Bf0cKc
https://www.youtube.com/watch?v=NeShwegP06U
Ok nice men vad sägs om att besvara frågan jag ställde? Är du som polack inte oroad över situationen med tilltagande blattefiering av Polen?