2010-11-02, 22:57
Medlem
Sorkus avatar
Du vill alltså ta bort missbrukares rätt att yttra sig?

Det tycker inte jag låter som ett bra förslag.
Citera
2010-11-03, 03:25
Medlem
Zwerchstands avatar
Nej tack. Ej heller önskas en anpassad vagn att låta spädbarn rulla in på systemet i så de kan avvisas därifrån.
Citera
2010-11-03, 13:58
Medlem
anooonyms avatar
Man kunde ju bara stå i hörnet jättelänge för att klara sig :I
Citera
2010-11-03, 15:56
Medlem
Red Machines avatar
Testade det där fyllefiltret och jag kan väl säga att jag inte gjorde någon större succé trots att jag var nykter. Antar att det inte är kompatibelt med laptops med musplattor.
Citera
2010-11-03, 20:38
Medlem
Merkwurdigliebes avatar
Frågan är om nykteristen farfar med sina reumatiska fingrar hade klarat av någon av de där testerna. Således: dålig idé även ur funktionell synpunkt. Det är hur som helst bättre att alla patetiska alkisar får stå för sina handlingar på fyllan.

""Råkade" du säga upp dig natten till lördagen?" Ja hoppsan, råkade man det? Då kanske man ska överväga att tänka över sitt supande. Snacka om att omyndigförklara folk.

Citat:
Testade det där fyllefiltret och jag kan väl säga att jag inte gjorde någon större succé trots att jag var nykter. Antar att det inte är kompatibelt med laptops med musplattor.
Äpplet var enkelt: det är bara att sätta det i hörnet och släppa musen. 0.35 sekunders reaktionstid är ett lite väl hårt krav men det kanske jag bara tycker för att jag inte klarade av det (jag är givetvis nykter).
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in