Citat:
Ursprungligen postat av Devoted
vilket skämt. Laptopanvändarna då? Spiknykter men missa en lampa på första försöker.
Det här var ingen rolig historia precis. Ett godkänt resultat hade, som sagt, varit tio träffar på tio sekunder. Är du verkligen helt nykter..?
sug min kuk.
iden är bra men i praktiken värdelös. Vem fan kommer orka gå in via fyllefilter när man ska facebook etc?
Man vet själv om man är packad, och är man packad bryr man sig inte om sånna skitsaker. Sen vill man inte ha sitt fbstatus uppdat. signerat med en piss-sida.. nah
Iden är ju inte värdelös, du utgår från att alla har en sådan självbehärskning att man vet vad man ska göra och inte göra på fyllan. Iden är ju att folk inte ska orka/klara gå in på facebook genom fyllefilter. Nu kanske inte du har kännt ångesten av att skrivit något dumt eller dåligt på fyllan men både jag och många andra har nog upplevt detta. Många tenderar till att släppa hämmningarna när man är onykter och ett antal meddelanden har säkerligen skickats som ångrats dagen därpå, det är ju en förlänging av fylle-sms som det tidigare har diskuterats fylleappar till.
Finns säkert en del som kommer ha användning av det men i likhet med fyllefilter till mobiler så har det lite nytta då det faller på att användarna faktiskt använder sig av den, tror det är få som tänker att jag idag ska jag bli riktigt full så det är bäst att jag slår på fyllefiltret. Snarare är det så att man vaknar upp dagen efteråt och inser att fan, jag borde använt fyllefiltret igår.
Ett fyllefilter till Flashback är därmed bortkastad med tid, som Mod skrev tidigare så är man anonym här och skulle man göra bort sig genom att skriva något dumt eller lägga upp ett knasigt ämne så har man inte mer än anseendet på FB att förlora, eller ja, kanske en varning också.