2010-11-02, 11:41
Bannlyst
Jag vill läsa en psykundersökning. Någon bör väl djuren fått fram, tänker om man gör en undersökning som tar en månad bör man väl få ihop något.

Var laddar jag ner en fullständig eller ofullständig psykundersökning av random person.

Tänker Rättspsykiatrisk undersökning
Senast redigerad av Grunkas 2010-11-02 kl. 12:10.
Citera
2010-11-02, 12:19
Bannlyst
Nu bumpar jhag.

Av 300 undersökningar om året får jag alltå inte läsa en enda..

Varför ska vi då ha psykiskt instabila människor.
Citera
2010-11-02, 14:50
Medlem
Querls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkas
Nu bumpar jhag.

Av 300 undersökningar om året får jag alltå inte läsa en enda..

Varför ska vi då ha psykiskt instabila människor.

Det råder sekretess.

Dessutom har vi ju inte psykiskt instabila människor för att du ska ha något att läsa.....
Citera
2010-11-02, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Querl
Det råder sekretess.

Dessutom har vi ju inte psykiskt instabila människor för att du ska ha något att läsa.....

Är det sant?
Finns det inga sådana undersökningar att skåda för den stora massan?
Nu blev jag besviken. Hur ska vi garantera patienternas säkerhet om ingen får överskåda vad läkarna och deras allierade håller på med.
Citera
2010-11-02, 17:11
Medlem
Querls avatar
Citat:
Är det sant?
Finns det inga sådana undersökningar att skåda för den stora massan?
Nu blev jag besviken. Hur ska vi garantera patienternas säkerhet om ingen får överskåda vad läkarna och deras allierade håller på med.

Patienternas säkerhet är just att inte kreti och pleti ska sitta och nöjesläsa deras utredningar. Därav sekretess. Är patienten missnöjd kan de alltid klaga och få sitt ärende prövat hos exempelvis HSAN. Socialstyrelsen utövar även tillsyn över all vård. Kan du inte vända dig dit?
Citera
2010-11-02, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Querl
Patienternas säkerhet är just att inte kreti och pleti ska sitta och nöjesläsa deras utredningar. Därav sekretess. Är patienten missnöjd kan de alltid klaga och få sitt ärende prövat hos exempelvis HSAN. Socialstyrelsen utövar även tillsyn över all vård. Kan du inte vända dig dit?

Med andra ord så är det låg chans att hitta en sådan undersökning på nätet. Jahapp..

Hur mycket text blir det när man undersöker en lagom sjuk tomte?
Citera
2010-11-02, 17:33
Medlem
Citat:
Med andra ord så är det låg chans att hitta en sådan undersökning på nätet. Jahapp..

Hur mycket text blir det när man undersöker en lagom sjuk tomte?

Jag begärde ut mina journaler från min födsel och fram till jag var runt 15 åt och jag tror jag har runt 150 A4...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in