• 1
  • 2
2012-03-22, 05:35
Medlem
Tänkte återuppliva tråden igen. Jag har själv lyckats, dock väldigt få gånger.
Minns att jag läste en artikel om ämnet också, det är 1-2% av alla(vilka nu "alla" är vet jag inte) som kan komma utan röra sig själva.
Citera
2012-03-22, 05:41
Medlem
0ldMans avatar
Räknas det i sömnen?
Citera
2012-03-22, 15:57
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel / mod
Citera
2012-08-04, 17:06
Medlem
EdwardWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Deagle
haha jag gillar namnet på videon
Någon som pallar lyssna igenom alla 37min och berätta om det funkar?

Jag testade det för fem minuter sedan för vetenskapens skull, då många verkar banga så fort de hör orden "hypnos" och "trans". Detta har dock länge hört till en av de saker jag vill ha gjort innan jag dör.

Det var fan bland det sjukaste jag varit med om! På riktigt, varje gång hon upprepade orden så kom man närmare och närmare, samtidigt kändes det inte som om man hade sex eller något. Det kändes som om jag svävade runt i ingenting, och en otroligt vacker kvinna var det enda som fanns i samma värld.

Vill inte gå in på detaljer, men det fungerade. Och ett plus är att jag känner mig totalt utvilad, som om jag sovit..

Jag kan inte garantera att det fungerar för alla, jag släppte alla mina spärrar och lät bara fantasin medverka i det hela. Har man problem med detta, kan det nog bli svårt. En sak jag la märke till är också att hon upprepar att "surrender" (ungefär "ge upp") ska ge enorma lustkänslor.. det tyckte jag kändes väldigt konstigt, då det i teorin skulle kunna användas i politiskt syfte senare om "ge upp" börjar förknippas med något väldigt positivt genom en sånhär video. Och sexlusten är ju en av de positivaste känslor vi kan förknippa något med, därför började jag smått omedvetet tänka efter halva filmen att jag kanske nu fick grejer inprintade av CBI eller liknande.

Mitt förslag.. try it, men skit i det om det känns obehagligt. Man försvinner verkligen bort helt, så jag förstår om inte alla klarar det.
Citera
2013-01-22, 19:13
Medlem
HippieKrams avatar
Jag testade detta igårkväll och det var otroligt.

Efter att ha varit inlagd på sjukhus och skit hade jag lyckats spara en riktigt fet laddning i en knappt två veckors tid. Precis som föregående talare nämnde var det som att flyta omkring i ett universum där det bara var hon och jag. Hon talade direkt till mig i mitt huvud. Telepati typ, och det kändes störtskönt. Inte skönt i kuken, utan bara tryggt och euforiskt.

Tyvärr misslyckades jag, men jag var så jävla nära alltså. Anledningen var att hon under transen jävlades genom att hålla emot sprutet; hon skulle alltså ge tillstånd innan man fick komma. Detta kunde jag inte stå ut med och samtidigt fick jag ju inte komma, så resultatet blev att staken sakta sloknade :(

Skall absolut testa detta igen och kanske liknande grejor om det finns!
Citera
2013-01-25, 23:03
Medlem
Visst sjutton funkar det!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem