2010-11-01, 03:14
Medlem
Die Prinzen och deras förbannade jävla pisslåtar som jag fick höra på tyskalektionerna i sex år. Helvete alltså. Sedan har vi ju Paul Pin2 och Mellony som tar sig så fruktansvärt seriöst när de skriver texter som en riktigt ointelligent 5 åringar skulle kunnat komponera. "jag sparka undan borden för att få mera plats, sen upptäckte jag att borden satt fast."
Citera
2010-11-01, 03:31
Medlem
Får väl bidra med en då!

Tutenchamun - HGichT, Inte bara låten är skitkass, även videon! Kolla gärna videon på Youtube!

http://www.youtube.com/watch?v=yknkgRmMUko
Citera
2010-11-01, 03:33
Medlem
nekropedofilis avatar
Allting som spelas på radio, men ska jag vara noggrann så är det nog "Whip my hair" med Willow Smith
Citera
2010-11-01, 06:25
Medlem
CarlSolomons avatar
Crazy Frog är ett riktigt botten napp, och lika så Boten Anna (i dubbel bemärkelse). Det mesta av Takida får mig att spy inombords samt det mesta av typ Linkin' Park och typ Korn, Slipknot.
Citera
2010-11-01, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlSolomon
Crazy Frog är ett riktigt botten napp, och lika så Boten Anna (i dubbel bemärkelse). Det mesta av Takida får mig att spy inombords samt det mesta av typ Linkin' Park och typ Korn, Slipknot.

Klockrent! Du satte allt rätt här. Alla band med en sångare som har bögröst (läs: takida) borde förbjudas.

Sedan fattar jag inte grejen med korn. Det finns ingenting bra alls med dem. Jag plågas oerhört som en torterad kines inombords när jag hör skräpet.
Citera
2010-11-01, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaktosMonstret
Konstigt påstående då Tarja förmodligen inte ens skulle nämna sig själv i samma andetag som Janis.

Vad är det som är konstigt med det? Artister brukar väl i allmänhet vara ödmjuka, om man bortser från vissa tomtar som jämför sig med Jesus. Men jag utgick från personliga preferenser som helt och hållet var grundade på skönheten i sångrösten och inget annat. Hade vi talat om pionjärskap i egenskap av kvinnlig artist samt "dö i förtid och bli oproportioneligt hyllad"-syndromet... Javisst då får jag hålla med om att Janis är en stjärna med betydligt högre status, ingen tvekan om den saken.
Still...:
"Oh looooord won't you buuuuy mii ā Mercedes beeenz"....
Usch, nej, fy och tvi....
Citera
2010-11-01, 08:42
Medlem
månss avatar
Valfri låt av Per Gessle eller Gyllene tider.
Citera
2010-11-01, 12:02
Medlem
LaktosMonstrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-lainen
Vad är det som är konstigt med det? Artister brukar väl i allmänhet vara ödmjuka, om man bortser från vissa tomtar som jämför sig med Jesus. Men jag utgick från personliga preferenser som helt och hållet var grundade på skönheten i sångrösten och inget annat. Hade vi talat om pionjärskap i egenskap av kvinnlig artist samt "dö i förtid och bli oproportioneligt hyllad"-syndromet... Javisst då får jag hålla med om att Janis är en stjärna med betydligt högre status, ingen tvekan om den saken.
Still...:
"Oh looooord won't you buuuuy mii ā Mercedes beeenz"....
Usch, nej, fy och tvi....

Hehe ja alla får ju givetvis tycka precis som dem vill. Tyckte det mest var som att jämföra äpplen med päron då Janis är legendarisk rocksångerska och Tarja en acceptabel powermetalsångerska.
Citera
2010-11-01, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaktosMonstret
Hehe ja alla får ju givetvis tycka precis som dem vill. Tyckte det mest var som att jämföra äpplen med päron då Janis är legendarisk rocksångerska och Tarja en acceptabel powermetalsångerska.

Får nog svälja min stolthet och säga Janis kanske inte är den sämsta ändå. Men folk har redan nämnt Crazy Frog, och all nyproducerad skit som pumpas på radion förtränger man så snabbt att varken artistnamnet eller låttitlarna registreras av hjärnan.
Citera
2010-11-01, 13:47
Medlem
brianmolkos avatar
hm om världen skapades någon gång i oktober så måste sämsta låten just nu vara Rihanna - Only girl in the world eller vad dden heter, man hör inte ens vad hon sjunger utan man hör bara en massa sexuella vulgära stönanden då man gick irriterad på ICA när de spelade den på radion ...
hm märklig radiostation förresten de spelar Genesis också ? hm

Jag fick reda på vad låten heter genom att se en video på youtube, med den där nörden fjortonårige killen i glasögon framför sin webcam .. som mimade till låten
Citera
2010-11-01, 13:52
Medlem
Burning Star Core - Mezzo Forte kanske? Fast njae, den är ganska svängig ändå
Citera
2010-11-01, 14:43
Medlem
Crystal Waters - Gypsy Woman är den sämsta låt som jag vet namnet på. Sedan all hip-hop, house, disco m.m. som det finns hur mycket som helst av är väl t.o.m. ännu sämre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in