2002-10-10, 17:29
Bannlyst
Idag var det en helt vanlig dag i skolan, förutom att jag hade 2g i skåpet
Så jag gick in på toan och meckade en fin joint med drygt 1g i! När jag tänker efter nu tog jag nog lite för mycket.
Iallafall, jag och en kompis går ut och sätter och vid ett ställe en bit från skolan och tänder. Allt var som vanligt, tills jag kom in till skolan. Då började jag må skit och tänkte att jag kanske hade rökt för mycket... Men nää.. det finns det inget som heter tänkte jag och gick in på toan för att pissa och dricka lite vatten.
Sen blev det bara värre, jag kände mig så jävla förvirrad, det var massor folk i skolan och det blev välcigt tungt att andas. Det ända jag kunde tänka på var att få i mig lite coca-cola.

Så närmaste person som går förbi med en cola grabbade jag tag i och tog hans cola. Precis när jag skulle öppna den var det som om jag hade satt nått i halsen, jag kunde knappt andas. Det var så jävla obehagligt... Men mitt iallt så visste jag att det bara var en nojja och att jag måste ut i lite skön miljö.
Direkt när jag kommit ut satt jag mej på trottoaren och kompisen jag hade puffat med kom också ut.
Sen mådde jag helt okej. Men efter ett tag kom det tillbaks, jag kunde verkligen inte tänka på nått annat och blev ärligt talat skraj några gånger för att fastna i en psykos och fick för mej en jävla massa konstiga saker.
Men jag lyckades iallfall skjuta bort tankarna och gick runt skolan några varv.

Efter typ 1 timma var det helt över, jag kände bara ett litet rus... Kände mig väldigt trött och avslappnad. Ville bara sova. Vid 14.00 började allt bli riktigt skönt och bussresan hem idag var skönaste gången jag åkt buss. Satt bara och log åt allt och alla.

Men men, jag rökte vid 11 och är fortfarande lite "dåsig" i skallen.
Har aldrig känt såhär förut, men detta kan väl kalla snetändning?

Någon som vet vad det berodde på? Jag tror att det är för att jag rökte i en dålig miljö, var lite stressad, allt gick för fort. Jag mådde helt enkelt inte bra. Antagligen rökte jag lite för mycket också?

Jag har rökt det jag rökte idag 3 gånger innan och det har inte blivit såhär... Då rökte jag kanske t.om för lite, för kände inte lite mycket som jag brukar. Det var därför jag tog så mycket nu. Min kompis rökte väl 0.3g och jag 0.7, och han är verkligen en van röker och blev inte riktigt stenad.

Skulle vara roligt att få lite feedback!
Ha det bra, och rök inte i fel miljöer! Softa!

Underskatta inte the power of cannabis!
Citera
2002-10-10, 19:16
Medlem
Knarkkorven!s avatar
>Någon som vet vad det berodde på? Jag tror att det är för att jag rökte
>i en dålig miljö, var lite stressad, allt gick för fort. Jag mådde helt enkelt inte bra.
>Antagligen rökte jag lite för mycket också?

Ja, precis de 3 sakerna är orsakerna till att du mådde som du gjorde.
Om du nu är så våghalsig så du röker i skolan så rök mindre nästa gång...
Citera
2002-10-11, 13:30
äldre konto (old)
Ej medlem
det där skulle jag kalla en mindre snetändning.. själv rökte jag så mycket att jag spydde och fick panikångest i flera timmar. halvkul.... men man lär sig av sina misstag!
Citera
2002-10-11, 16:00
äldre konto (old)
Ej medlem
färsk.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in