Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-31, 07:17
Bannlyst
hej alla här på fb.
jag är en riktig wow nörd, men som de flesta vet så kom det en patch för inte så länge sedan, när jag skulle börja spela igen så efteren stund så dog skärmen , blev hely svart, datorn var igång men kunde inte göra något. provade ladda ner grafik uppdateringar men ladda ner fel xd

Jag tog bort ATI catalyst maneger i kontrollpnelen, tog bort det och då blev plötsligt min skärm i 1020-720 upplösning, det är fan för stort, får ju någon syndrom när jag ska in på dator det är bara för stort, går inte att ändra i kontrollpanelen. ( läng till hur stor bilden var > http://img834.imageshack.us/i/skrmx.jpg/ )
går bara att förminska upplösningen.

Snälla hjälp jag blir ju galen
Citera
2010-10-31, 08:17
Medlem
charkovs avatar
Har haft liknande fel, får ta ut batteriet några sekunder och sedan sätta tillbaka det.
Citera
2010-10-31, 09:46
Medlem
tror nog att du tog bort drivrutinerna för grafikkortet också när du tog bort det där programmet så du får helt enkelt ladda om drivrutinerna och så kommer det att funka igen
Citera
2010-10-31, 10:09
Bannlyst
Skulle bli super glad om någon kunde hjälpa mig vart jag laddar ner detta, även hur man gör och så jag inte gör allt fel igen Skulle bli så tacksam =)

tack i förhand
Citera
2010-10-31, 16:45
Bannlyst
bump, behöver hjälp vill fan nörda wow
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in