2010-10-30, 14:18
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurtHansson
Någon som har koll på Blue Stars klientel?

Ja, de har nischat in sig på runkbås, you do the math...
Citera
2010-10-30, 16:28
Medlem
Spännande spännande, Vill veta mer!!
Citera
2010-10-30, 17:39
Medlem
adets avatar
Det handlar förmodligen om droger då Blue Star är en klubb där lite större fiskar brukar hänga!
Citera
2010-10-30, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BBMBB
Enligt rykten så var det ett automatvapen han använde :/

Japp, automatvapen, 9mm hylsor ska ha hittats, de flesta skotten träffade benen men även ett skott i nacken.
Enligt vittnen så skulle han varit död om de var ute efter att döda honom, så de var antagligen bara ute efter att hota han.
Det ska vara ägaren som blivit skjuten.

Männen hade gröna miltärbyxor, maskerade gick rakt in och sköt, sedan ut.
Citera
2010-10-30, 18:43
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proping
Japp, automatvapen, 9mm hylsor ska ha hittats, de flesta skotten träffade benen men även ett skott i nacken.
Enligt vittnen så skulle han varit död om de var ute efter att döda honom, så de var antagligen bara ute efter att hota han.
Det ska vara ägaren som blivit skjuten.

Männen hade gröna miltärbyxor, maskerade gick rakt in och sköt, sedan ut.

Men sköt de honom med flera skott varav ett i nacken så låter det väl som att de var ute efter att döda? Sen så kanske de inte riktigt ville gå fram och sätta ett i huvudet när han låg ner, ganska få som klarar av det.
Citera
2010-10-30, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Men sköt de honom med flera skott varav ett i nacken så låter det väl som att de var ute efter att döda? Sen så kanske de inte riktigt ville gå fram och sätta ett i huvudet när han låg ner, ganska få som klarar av det.

Själv tror jag inte att 2 betalade Östeuropeiska män skulle tvekat att döda mannen om det var deras uppdrag. Mannen fick ca 9 skott i benen, 1 i nacken som gick igenom.
Citera
2010-10-30, 20:02
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proping
Själv tror jag inte att 2 betalade Östeuropeiska män skulle tvekat att döda mannen om det var deras uppdrag. Mannen fick ca 9 skott i benen, 1 i nacken som gick igenom.

Hur ofta betalar man några östeuropeer för att skadeskjuta någon? Sen 10 skott dessutom... det är inte många som överlever att bli skjuten med tio skott... nja jag vet inte. Jag tycker det låter som om de var ute efter att döda honom.
Citera
2010-10-30, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Ja, de har nischat in sig på runkbås, you do the math...

Du snackar old times. Stället har stång nu. Kolla bilderna och kolla de sjyssta sofforna man kan sitta i. Classy!

http://www.clubbluestar.se/
Citera
2010-10-31, 01:01
Medlem
Hoppas att han träffades i skärningspunkten mellan de bägge benen, dvs i skrevet, med tanke på att han var en dömd våldtäktsman.
Citera
2010-10-31, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoubleDe
Han är italienare och är den tidigare ägaren på eros strippklubben på hornsgatan.

http://www.ratsit.se/BC/ReportSmall....LI0SXl8XV1EetY

http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/0006/20/porr.html

Han bor i ett ganska ordinärt villaområde i Trångsund, närmare Farsta och Stockholm än det egentliga Huddinge. Grannarna vet antagligen inte ett dugg om hans verksamhet och bakgrund.
Citera
2010-10-31, 19:29
Bannlyst
Vem fan är så dum att man skjuter han mitt i stan. Varför inte skjuta sönder honom när han åker hem till sitt hem i huddinge.
Citera
2010-10-31, 20:10
Medlem
guldankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganja777
Vem fan är så dum att man skjuter han mitt i stan. Varför inte skjuta sönder honom när han åker hem till sitt hem i huddinge.

Om dådet var en markering mot klubben passar det bra att skjuta där, skulle han blivit skjuten hemma skulle han nog fortfarande sitta och fundera varför, ja om man har mycket på sitt samvete.

Om det är ett porrkrig är det ju även en markering nuvarande och blivande aktörer.

Men vad vet jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in