2010-10-29, 18:31
Medlem
Känns som en skenmanöver dvs att man försöker lura bort poliser från någonting, malmö kanske ?
Citera
2010-10-29, 18:32
Medlem
slowmedowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minusgrader
Du tänker på talibanerna bara?

haha nej inte direkt. Mer att personer som bombar eller bombhotar inte behöver ha ett motiv mer än att de är dumma i huvudet typ. Jag tänker inte så ordagrant ialla fall.
Citera
2010-10-29, 18:32
Medlem
Snyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wreak
Känns som en skenmanöver dvs att man försöker lura bort poliser från någonting, malmö kanske ?
Så tänkte jag också, de säger Göteborg men så smäller det i Stockholm imorrn....
Citera
2010-10-29, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wreak

Kanske självaste lasermannen som bombhotar då? Han sitter väl inne på livstid om han åker fast nu. Han har inte något att förlora med lite bombhot hit och dit också.
Citera
2010-10-29, 18:37
Medlem
Postrån igen måntro?
Citera
Medlem
Fobias avatar
Då kanske jag inte ska klä ut mig till självmordsbombare på Halloweenfesten i centrala GBG i morgon då
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pEddobear
Senaste veckorna? Vart har du varit? Det är skottlossningar i Göteborg dagligen, bilar sprängdes förra året, bilbränder osv..

Det är bara han som inte vet det .. iq du vet
Citera
2010-10-29, 18:39
Medlem
slowmedowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fobia
Då kanske jag inte ska klä ut mig till självmordsbombare på Halloweenfesten i centrala GBG i morgon då

smart ändå att "bomba" det på en sådan dag då det inte är konstigt att klä ut sig. Så slipper man bli igenkänd om man skulle bli sugen på att smälla... Såg redan idag massor av folk på stan med halloweenoutfits. Bara att smälta in liksom.
Citera
2010-10-29, 18:47
Medlem
Nubolics avatar
Varför inte bomba Angered och Hisingen istället? Låt centrum vara för fan!
Citera
2010-10-29, 18:48
Medlem
swebarbs avatar
Låter som ett sätt att göteborg ska vara i fokus nu och så kan lasermannen i malmö gå ifred nu till helgen och skjuta några kanske.
Citera
2010-10-29, 18:50
Medlem
JoeTuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nubolic
Varför inte bomba Angered och Hisingen istället? Låt centrum vara för fan!

Det finns säkert en sådan risk nu?
Nu när SÄPO gått ut med det och hårdbevakar Östra Nordstan, så kanske förövaren skräms att detonera den någon annanstans? Frölunda Torg?

men, Aftonbladet är säkert på plats i innerstaden och sänder direkt och skrämmer iväg de sista, som vågar sig dit.
Citera
2010-10-29, 18:51
Medlem
SpirituzSanctis avatar
På tiden att landet får uppleva en terrorist attack (om det nu är det) Då kanske Sverige vaknar och ser verkligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in