Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-29, 21:22
Medlem
beechhouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
1998 – 63 ungdomar omkommer och 200 skadas vid en brand i en festlokal vid Backaplan på Hisingen i Göteborg.

redan 12 år sedan? jävlar.
Citera
2010-10-29, 21:22
Bannlyst
det hade faktiskt varit rätt coolt om det hade smällt imorgon, och då bor jag ändå i Göteborg.

Dock att inga dör

Eller, isåfall får dom gärna spränga GU och bygga en ny arena till Blåvitt och kasta Gaisarna till Valhalla tillsmmans med ÖIS.

Men men, tänkte dra mig in på snowboard shizzlet imorgon. Får se hur man kör
Citera
2010-10-29, 21:23
Medlem
Galoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anglarnagbg
det hade faktiskt varit rätt coolt om det hade smällt imorgon, och då bor jag ändå i Göteborg.

Dock att inga dör

Eller, isåfall får dom gärna spränga GU och bygga en ny arena till Blåvitt och kasta Gaisarna till Valhalla tillsmmans med ÖIS.

Men men, tänkte dra mig in på snowboard shizzlet imorgon. Får se hur man kör

Coolt och coolt. Kanske i tanken, men fan inte verkligenheten.
Citera
2010-10-29, 21:24
Medlem
Och ingenting kommer att hända imorgon som fucking vanligt. Propaganda för att skrämma upp alla invånare - ja.

Blir man trött när sånt här händer? Metro för en månad sedan hade första rubrik "terrorist hot mot sverige", och nu kommer de "källor" som säger att de är bombhot, vilken underbar timing på de hela.

Sedan blir de ju fan löpsedel om jag säger att ja ska kasta en smällare i nordstan, då står de typ terrorist bombade nordstan. Sluta tro på aftonhoran gött folk!

Länk till SVDs artikel om att SÄPO tänkte höja säkerheten mot terroristhot:
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/sapo-hojer-terrorberedskap_5433489.svd

Och sedan får vi detta 28 dagar senare... Coinsident? Vafan hade hänt om de inte nu höjde den för 28 dagar sedan? Hade de smällt då? Tvekar på de med...
Senast redigerad av Superiority 2010-10-29 kl. 21:34.
Citera
2010-10-29, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Galois
Coolt och coolt. Kanske i tanken, men fan inte verkligenheten.
Nej jag vet, men om det hade smällt lite och ingen dog

Hade varit lite smått intressant tycker jag, dock får jag väl äta upp det imorgon om något händer hehe
Citera
2010-10-29, 21:25
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Ja, vi börjar bli gamla.
Kommer ihåg det som igår när jag faktiskt satt på nattbussen på väg i från Göteborg hade precis lämnat Nisseterminalen när blåljusen började åka förbi Centralen mot hisingen vart då på väg mot Stockholm. Och hör på radion då chaffören i bussen satte på högsta volymen att det hade vart en brand på Hisingen.
Citera
2010-10-29, 21:26
Medlem
Galoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superiority
Och ingenting kommer att hända imorgon som fucking vanligt. Propaganda för att skrämma upp alla invånare - ja.

Blir man trött när sånt här händer? Metro för en månad sedan hade första rubrik "terrorist hot mot sverige", och nu kommer de "källor" som säger att de är bombhot, vilken underbar timing på de hela.

Sedan blir de ju fan löpsedel om jag säger att ja ska kasta en smällare i nordstan, då står de typ terrorist bombade nordstan. Sluta tro på aftonhoran gött folk!

Det är väl inte bara aftonhoran i detta fallet, utan i all media. Visst är det ganska liten chans att det faktiskt händer något, men visst fan är det bra att man har en högre beredskap.
Citera
2010-10-29, 21:28
Medlem
beechhouss avatar
...
Citera
2010-10-29, 21:30
Medlem
Citat:
Det är väl inte bara aftonhoran i detta fallet, utan i all media. Visst är det ganska liten chans att det faktiskt händer något, men visst fan är det bra att man har en högre beredskap.

Jo visst är de, då Sverige ändå har kvar att man vill hjälpa sitt folk i jämför med typ andra länder.... som USA?

Edit: ska vara ute tills sen morgon i centrala delarna av stan om något vettigt coolt händer och ja inte blir för full för att fotografera med min camera telefon så lovar jag att posta alla bilder / videor haer.

Thread closed.
Citera
2010-10-29, 21:31
Medlem
Fan, vad segt. Sprängs det så måste jag ju jobba.
Citera
2010-10-29, 21:31
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Jag är beredd att hålla med dig nu är det ju faktiskt säpo som gått ut med detta.
Citera
2010-10-29, 21:32
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rulletulle
Fan, vad segt. Sprängs det så måste jag ju jobba.
Du får la trösta dig med lönen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in