Gå till en butik och provlyssna lite olika lurar, det är mycket möjligt att några AKG, Sony eller Technics för runt tusenlappen skulle funka bra för dig.
Då är det ju dumt att köpa ett par dyrare pga ett tips på internet från nån som inte alls vet vad du har för krav och preferenser.
Har blivit lite sugen nu på senare tiden att fixa mig en hyffsad tv och ett ps3. Tvn jag letar efter ska ha fullt hd stöd och inte vara dyrare än ca 4000. Har kollat runt lite på prisjakt men känner mig fortfarande vilsen och blir osäker på vad som är mest prisvärt.
Var inne och kollade nu under lunchen och provade ett par AKG 518 dj och dom var verkligen trevliga. Folk har klagat på att dom är tajta mot öronen men jag har tydligen smalt huvud eller så kommer detta senare
Nissen som stod bakom disken sa även han att Sennheiser är väldigt bra märke men AKG är mycket mer prisvärd. Tror det blir ett par AKG 518.
Kabellängd: 2.5 m
Att gå runt med det i fickan kan bli jobbigt.
Eller?
Gå till en butik och provlyssna lite olika lurar, det är mycket möjligt att några AKG, Sony eller Technics för runt tusenlappen skulle funka bra för dig.
Då är det ju dumt att köpa ett par dyrare pga ett tips på internet från nån som inte alls vet vad du har för krav och preferenser.